بهترین رستوران های جهان با دوبله فارسی

 

توضیحات : این برنامه درباره‌ی بهترین غذاهای روی زمین است. برنامه‌ای در باره‌ی اشرافی‌ترین غذاها و البته افراد ثروتمندی که کیف‌های پر از پول‌شان به آنها اجازه می‌دهد تا شام خودشان را از غذاهایی که بهترین سرآشپزهای جهان درست ‌کرده‌اند، تهیه کنند و از خدمات بهترین پیش‌خدمت‌ها نیز بهره‌مند شوند.این برنامه در یازده کشور جهان فیلمبرداری شده و در هر قسمت از آن با سه تا از بهترین رستوران‌های جهان و همینطور مغز متفکری که پشت آن قرار دارد، آشنا می‌شویم.هر کدام از مکان‌هایی که انتخاب شده‌اند منحصربه‌فرد هستند و به تنهایی یک ویژگی خاص به دنیای رستوران‌های اشرافی جهان اضافه کرده‌اند. این رستوران‌ها ممکن است در هر جای جهان قرار داشته باشند، مثلا در کنار یک دریاچه‌ی آتشفشانی، یا حتا زیر آب! با آن مناظر شگفت‌انگیزش.این برنامه پنجره‌ای است رو به دنیای ویژه‌ی غذاهای شیک و اشرافی؛ دنیایی خاص و باورنکردنی که در تعادل بین جنون و کمال‌گرایی قرار دارد.

 
نام مستند : بهترین رستوران های جهان
نام انگلیسی : World’s Best Restaurants
زبان : راوی دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 44 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 275 – 518 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت
 

قسمت 1 :
تجربه‌ی غذاخوردن در زیر آب، در جزیره «رانگالی» در کشور مالدیو که به آن لقب «زیباترین رستوران جهان» را داده‌اند.
رستوران «L’Enclume» در انگلستان، که ثابت ‌می‌کند رستوران‌های «میشلن استار» لزوما غذاخوری بزرگی ندارند و لزوما هم در شهرهای بزرگ واقع نشده‌اند.
و رستوران «Tantris» در مونیخ که طراحی فوق‌العاده و انبار شراب‌های ‌بی‌نظیرش، آن را به مدت پنج دهه به یکی از مکان‌های پرطرفدار برای توریست‌های سراسر جهان تبدیل کرده.
 
قسمت 2 : در بانکوک با یکی از بهترین رستوران‌های «آلفرسکو» آشنا می‌شویم؛ جایی که گفته می‌شود در آن گران‌ترین غذای جهان سرو می‌شود. در سانفرانسیسکو با یک رستوران سه ستاره‌ی میشلن دیگر اشنا می‌شویم؛ جایی که هر کدام از غذاهایی که در آن سرو می‌شوند با آتش مخصوص تهیه می‌‍شوند.
 
قسمت 3 : در «کن» فرانسه با رستوران پرزرق و برق «Palme d’Or» آشنا می‌شویم. جایی که مورد علاقه‌ی ستاره‌های هالیوود و اسطوره‌های فیلم‌های سرگرم‌کننده است. در این رستوران کارد و چنگال‌ها هم با مهارت و ظرافت زیاد توسط مدیر اجرایی آن ساخته شد و منوها هم در شکلی مشابه فرم موومان‌های سموفونیک ارائه می‌شوند.

در شیکاگو، ایالات متحده آمریکا، با یک رستوران سه ستاره‌ی میشلن آشنا می‌شویم؛ در این رستوران آوانگارد و مدرن ابتکارات جالبی برای خوش گذشتن به ‌مشتری‌ها و بیدار کردن کودک درون آنها در نظر گرفته شده.

 

قسمت 4 : به کاتالونیا در اسپانیا سفر می‌کنیم تا با رستوران «El Celler de Can Roca»، آشنا شویم؛ جایی که در آن سه برادر در رستوران سه ستاره‌ی میشلن خودشان، تگاهی متفاوت و جدید به غذاهای سنتی دارند. رستوران آنها تا به حال دو بار، به عنوان بهترین رستوران جهان شناخته شده است.

در قلب ژاپن و در منطقه‌ای روستایی به دیدار یک رستوران فرانسوی به نام «Michel Bras Toya» می‌رویم. رستورانی با مناظر شگفت‌انگیز در کنار یک دریاچه‌ی آتشفشانی.

و سرانجام در لاس وگاس، با «Joël Robuchon» فرانسوی، که مدیر یکی از بهترین رستوران‌های آمریکا است، آشنا می‌شویم؛ او بیشتر از هر سرآشپز دیگری، ستاره‌ی میشلن به دست آورده و برخی او را بهترین سراشپز جهان می‌دانند. منوهای این رستوران که در «ام.جی.ام گرند هتل» قرار دارد بسیار گران قیمت هستند.
 
قسمت 5 : به مودنا در ایتالیا سفر می‌کنیم تا با رستوران سه ستاره‌ی میشلن «Osteria Francescana» آشنا شویم. جایی که غذاهایش هنرمندانه تهیه و ارائه می‌شوند و یکی از هنرمندان نقاش معاصر بریتانیایی، برای قدردانی از غذاهای سرآشپز، «Massimo Bottura»، یکی از نقاشی‌هایش را به او هدیه داده.

در سفر بعدی، به حومه‌ی ویرجینیا در ایالات متحده آمریکا می‌رویم تا با «The Inn at Little Washington» آشنا شویم؛ جایی که احتمالا یکی از معدود رستوران‌هایی در آمریکاست که دکوراسیون عالی دارد. سرآشپز آن،
«Patrick O’Connell»، جوایز متعددی برای کارش به دست آورده، از جمله «Five Star Diamond» به خاطر بیست و هفت سال فعالیت موفق در این کار.

و سرانجام مقصد بعدی ما رستوران لوکس و پر زرق و برق «Krug Room» در هنگ‌کنگ خواهد بود. این رستوران در هتل «Mandarin Oriental» قرار دارد و در آن با هر غذا شامپاین مخصوصی سرو می‌شود.
 

قسمت 6 : برای دیدن گران‌ترین رستوران جهان، «Sublimotion»، به «ایبیزا» در اسپانیا سفر می‌کنیم تا با این رستوران ‌شگفت‌انگیز آشنا شویم؛ رستورانی عالی در یک جزیره با حس ماجراجویانه و دارای صفحه‌ی نمایش پنج میلیون پیکسل و ظروفی استثنایی!

در سفر بعدی به نیویورک می‌رویم تا با رستوران «آرت دکو»ی «Eleven Madison Park»، آشنا شویم. این رستوران ویژه با الهام از شخصیت یکی از اسطوره‌های موسیقی جاز به نام «مایلز دیویس» طراحی شده است. در این رستوران به ‌مشتری‌ها اهمیت فراوانی داده می‌شود. مشتری‌های این رستوران تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در آنجا خواهند داشت.

و سرانجام به مکزیک و منطقه‌ی توریستی «لوس کابوس» سفر می‌کنیم تا با یک «خانه استیک» مجلل و لوکس با استیک‌های گران قیمت‌اش آشنا شویم؛ جایی که مشتری‌ها می‌توانند از سر میز غذای خود ‌نهنگ‌ها را در دریا تماشا کنند.

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)


 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


  • 2 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *