خوراکی های عجیب و غریب با دوبله فارسی

ا

khoraki-akib

 
توضیحات : ااندرو زیمرن دنیا را برای یافتن غذاهای عجیب و غیرعادی زیرو رو کرده و غذاهای بومی هر منطقه را تست می کند. اما او به دنبال غذاهای عادی نیست که توریستها مجذوب آن می شوند. در حقیقت او به دنبال عجیب ترین غذاهایی است که در هر شهر یا منطقه وجود دارد. در هر قسمت این مجموعه، او درباره مزه، شکل و تاریخچه غذاهای تست شده نیز توضیح می دهد.

 
نام مستند : خوراکی های عجیب و غریب
نام انگلیسی : Bizarre Foods with Andrew Zimmern

تعداد :10 قسمت

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : 45 دقیقه

حجم هر قسمت : 235 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان هر قسمت
 
آکوادور : خوکچه هندی، پیرانا، سوسک نارگیل. اینها همه در یه روز کاری اندرو زیمر هستن، وقتی غذاهای اکوادور در آمریکای جنوبی رو می­چشه.
 
مکزیک : فکر میکنین مکزیک فقط جای شاتهای تکیلا و تعطیلات بهاره پر شور و حاله؟ اگه اینطوره، واقعا غافلگیر میشین. چون اندرو زیمرن مکزیکی رو بهتون نشون میده که برای ماجراجویی، یه بهشت واقعی آشپزیه.

 
اسپانیا : تور خوراک­شناسی اندرو زیمرن در دنیا ادامه پیدا می­کنه و اون به اسپانیا سفر می­کنه، در اونجا مغز بچه خوک، دنبلان گاو و چیزهای عجیب دیگری رو می­خوره!

 
فیلیپین : اندرو تصمیم می­گیره یه هفته به وطنش بره تا توانش رو جمع کنه و نیاز به یادآوری داره که بدونه اصلا چرا در جستجوی جهانی به دنبال غذا درگیر شده.
 
نیویورک : اندرو تصمیم می­گیره یه هفته به وطنش بره تا توانش رو جمع کنه و نیاز به یادآوری داره که بدونه اصلا چرا در جستجوی جهانی به دنبال غذا درگیر شده.

 
سواحل خلیج مکزیک : فکر میکنین مکزیک فقط جای شاتهای تکیلا و تعطیلات بهاره پر شور و حاله؟ اگه اینطوره، واقعا غافلگیر میشین. چون اندرو زیمرن مکزیکی رو بهتون نشون میده که برای ماجراجویی، یه بهشت واقعی آشپزیه.

 
ویتنام : شام امشب مار است البته نه هر ماری . در ویتنام آنقدر غذاهای خیابانی را می چشم که نمی توانم اسم ببرم .
حالا می روم سراغ بشقاب هایی پر از گنجشک هایی که سرخ شده اند و عقرب هایی که ترد هستند .
یک وعده غذایی خانگی با کرم و حلزون می خورم و برای حسن خطاب سس ماهی تخمین شده می خورم ..
 
بریتانیا : امشب تکه های داخلی روده ی گوسفند که طبخ شده را داریم . در بریتانیای کبیر تنوع سنت های بسیاری وجود دارد از خورشت مارماهی , گوش ماهی تا دل گاو کبابی .
فرقی نمی کند چهارپا باشد یا پرواز کند این جا قرن ها است که همه جورش را می خورند …
 
ترینیداد و توباگو : بیایین و به اندرو در جزایری ملحق بشین که اگر چیزی در اونجا شنا کنه، وول بخوره یا جست و خیز کنه، در منوی ترینیداد و توباگو قرار می­گیره.
 
تایوان : اندرو عازم جزیره گرمسیری تایوانه، فرهنگی که عاشق خوردن غذاهای طعم­دار و بوگندوئه. به اندرو ملحق بشین که در تلاش برای پیدا کردن منبع این بوها، خوراکهای بومی­ رو امتحان می­کنه.
مثل تخم­های ۱۰۰۰ ساله، گوشت تخمیر شده و دنبلان خروس…

 

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


  • 9 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *