مستند برفراز آسیا با دوبله فارسی – کامبوج

ا

Bar-faraze-asia

 

توضیحات : برنامه‌ای دیدنی با فیلمبرداری بی‌نظیر که در آن به تماشای چشم‌اندازهای دیدنی و سبک زندگی در قاره‌ی کهن می‌نشینیم:

در این برنامه به کشورهای ویتنام، لائوس، کامبوج، تایلند، و میانمار سفر خواهیم کرد؛ سرزمین‌هایی شگفت‌انگیز و ‌بی‌نظیر که قرن‌های متمادی مردمان مختلف در آن زندگی کرده‌اند.این مناطق جهان سرشار از زیبایی و زندگی، رنگ‌های متنوع و منظره‌های پرشکوه و همچنین پر از اسرار و رموز فرهنگی است. در هر قسمت از این برنامه با فیلمبرداری عالی از مناظر خیره‌کننده، در جاده‌ی تاریخ سفر می‌کنیم: بر پشت فیل‌ها، همراه با قطارهای قدیمی، موتورهای سه پاچه (توک توک)، «ریکشا»، اتوبوس‌ها و حتا با پای پیاده… تا با مردم محلی آشنا شویم و روح این سرزمین‌ها را درک کنیم. در این برنامه با فیلمبرداری از بالا با هلیکوپتر، شاهد تصویرهایی دیدنی و تاثیرگذار از زیبایی‌ها و بناهای تاریخی سرزمین‌های آسیایی خواهیم بود شامل: ویرانه‌های آنگکور در کامبوج، بخش‌های تاریخی «هانوی»، معبدهای طلایی «باگان» در میانمار، بازارهای شناور در دلتای رود «مکونگ» و صخره‌های خلیج «هالونگ» و…

در این برنامه‌ بیننده‌ی شگفتی‌های سرزمین‌های کهن آسیایی باشید.

 

نام مستند : بر فراز آسیا (Asia From Above)
نام این قسمت :کامبوج

زبان : دوبله فارسی

زمان : 42 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 415 – 516 مگابایت

فرمت : MKV
 

خلاصه داستان این قسمت
 
حتی سردترین نقاط روی زمین هم در حال گرم شدن هستند و در این برنامه جرج در اولین سفر خود به سیبری از نزدیک و بدون واسطه شاهد پدیده‌ی ذوب شدن پرمافروست یا سرد خاک باشند.
این پدیده به همراه خود تغییرات اقلیمی زیادی ایجاد می کند زیرا همراه با این ذوب شدن مقدار عظیمی گاز متان که برای هزاران سال در آن محبوس بوده آزاد و وارد جو زمین می‌شود.
در یاکوتسک شمالی‌ترین شهر روسیه و در شرق سیبری جرج ابتدا به بازدید یک آزمایشگاه زیرزمینی و پس از آن یک موزه محلی می‌رود تا در آنجا با گله‌ای از ماموت‌های پشمالو و یک سگ سیبری دوازده ساله دیدار کند.
جرج در ادامه سفر ارزشمند چهار روزه‌ی خود به سمت شمال می‌رود تا به خاطره ی میلیون‌ها زندانی سیاسی دوره استالین که در آن منطقه تا پای مرگ محکوم به بیگاری شده بودند ادای احترام کند.

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/NsneM
http://www.aparat.com/v/XEe4V
 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *