رازهای دلار با دوبله فارسی

ا

razhaye-dolar
 

توضیحات : ویژه برنامه راز‌های دلار بینندگان را به پشت صحنه مکان‌های حکّاکی و چاپ -کارخانه پول آمریکا- جایی‌ که در آن اسکناس‌ها بوجود میاید و جایی‌ که سکه‌های ضرب شده آمریکایی‌ که حلقه‌های فلزی بزرگ بود را به سکه‌هایی‌ که ما روزانه استفاده می‌کنیم تبدیل کرد، سرویس مخفی‌ آمریکا مکانی که در آن کارشناسان ماهر تشخیص تقلب سعی‌ میکنند که به اسکناس‌ های ساختگی پایان دهند و با کمک اتومبیل‌های ضد گلوله دانیار مطمئن میشوند که جریان پول هرگز متوقف نشود.

اما پول چیست؟ برخی‌ از هیجان انگیزترین متفکران دنیا این سوال که پول چیست و چرا تکه‌ای کاغذ میتواند هر ارزشی داشته باشد و چرا ما قادر به زندگی‌ بدون آن نیستیم را بررسی‌ میکنند.
تیم planet money ان پی‌ ار با اتصال نقطه‌های مبهم به هم باعث میشود که شما درباره‌ پول تجدید نظر کنید. نویسنده‌ای به نام دیوید والمن دنیای بدون پول را سنجیده است و پولهای رایج شده دیگری که در سراسر دنیا ظاهر میشود را بررسی‌ می‌کند، و هنرمندی به نام جی اس‌ جی‌ بگز با خرج کردن اسکناس‌ هایی‌ که دست ساز خودش است باعث میشود که مردم درباره‌ اینکه واقعاً پول چیست فکر کنند.

برنامه راز‌های دلار در شبکه تلویزیونی دیسکاوری بینندگان را به پشت صحنه و یک اسطوره میبرد و به سؤ تفاهم درباره‌ پی بردن به سیستم طراحی، تولید، حفاظت، توزیع و مدیریت پول آمریکا

 

نام مستند : رازهای دلار (Secret Life of Money)
تعداد قسمت : تک قسمتی (ویژه برنامه)

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/6Qus7
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *