تماس با 911 با زیرنویس فارسی – قسمت نهم

ا

911

 
توضیحات : این برنامه ترکیبی است از اتفاق‌های ترسناک و جنایی؛ برنامه‌ای که تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در فیلم‌های ترسناک خواهد بود.

در این برنامه داستان واقعی افرادی را که شخصا با ۱-۱-۹ تماس گرفته‌اند از زبان خودشان خواهیم شنید و لحظه‌های وحشتناکی را که در انتظار کمک پلیس هستند حس خواهیم کرد.

این فیلم با بازسازی‌های تصویری پیشرفته و حرفه‌ایِ اتفاقات واقعی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که بیننده کنجکاوانه داستان را تا آخرین لحظه دنبال خواهد کرد.

 

نام مستند : تماس با 911 (Panic 9-1-1)

نام این قسمت : قسمت نهم

زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)

زمان : 40 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

این هفته در برنامه‌ی «تماس با ۱-۱-۹» شاهد این ماجراها خواهیم بود:

دختری دوازده ساله در خانه تنها است. او هنگامی که شخص مزاحمی وارد خانه‌شان می‌شود و با قصد نامعلومی در آن‌جا پرسه می زند، تفنگ مادرش را مخفیانه برداشته و آن را در کمد اتاق خوابش مخفی می‌کند.

در حادثه‌ای دیگر، زنی که توسط دوست پسر سابق اش ربوده شده، به شکلی ماهرانه از دست او فرار می‌کند و به خانه‌ی همسایه می‌رود و صاحب‌خانه در حالی که دوست پسر سابق دختر با چاقو سروکله اش پیدا شده، با ۱-۱-۹ تماس می‌گیرد.

و سرانجام وقتی در نیمه‌های شب، غریبه‌ای وارد خانه‌ی یک زوج مسن می شود آن‌ها با صدای سگ‌شان از خواب بلند می‌شوند و در حالی که آماده‌ی حمله به شخص غریبه هستند، با ۱-۱-۹ تماس می‌گیرند.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید
http://www.namasha.com/v/SYrb2vWo
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *