زیر پوست حیوانات با دوبله فارسی – شتر

zire puste Heyvanat

 

توضیحات : در این مجموعه‌ تحسین‌ شده و برنده‌‌ جایزه درباره‌‌ حیات وحش، نگاهی به رمز و راز جالب‌ توجه‌‌ ترین حیوانات جهان طبیعت می‌اندازیم. در هر قسمت از این مجموعه شاهد تشریح یکی از این حیوانات خواهیم بود و دید تازه‌‌ ای از این موجودات و نحوه‌‌ تکامل آنها به دست می‌آوریم.
در این مستند به مکان‌‌های دوردست سفر می‌کنیم تا ببینیم چگونه محیط‌‌ های خارق‌ العاده , حیواناتی مانند خرس قطبی، نهنگ و لاک‌‌ پشت غول‌‌ پیکر را شکل داده‌‌اند.
این حیوانات عظیم‌‌ الجثه در برابر چشمان ما تشریح و بررسی می‌شوند تا تصاویر شگفت‌‌ انگیز کالبد شکافی آنها، پرده از علمی که در پس تکامل این حیوانات است، بردارد.
روشی منحصر به‌ فرد که به بیننده این امکان را می‌دهد که از زاویه‌‌ درون بدن حیوان، شاهد شگفتی‌‌ های پنهان طبیعت باشند.

 

نام مستند :زیر پوست حیوانات (Inside Nature’s Giants)
نام این قسمت : شتر
زبان : دوبله فارسی
زمان : 46 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 339 – 568 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
دمای بدن شتر می‌تواند در محدوده 7 درجه فارنهایت بالا و پایین برود در حالی که در انسان تنها در محدوده 1 درجه فارنهایت بالا و پایین می‌رود.

پاهای شتر به گونه‌ای تکامل یافته است که حیوان را در هنگام راه رفتن بر روی شن‌های نرم یاری کند، ولی به هر حال این پاها با هر گونه زمینی به جز زمین‌های گل‌آلود بارهت دارد.

اما سم‌های حیوان واضح و آشکار نبوده و در داخل بافت کراتینه کف پا فرار گرفته است.

کف پا محکم بوده و دارای ناخن‌های سخت و کوتاهی در مقدمه است و هنگامی که کف پا بر روی زمین گذاشته می‌شود به خوبی منبسط می‌گردد و انگیزه تثبیت پا بر روی شن‌ها می‌گردد و این در حالی است که شتر با سختی فراوان بر روی زمین‌های گلی و لغزنده راه می‌رود
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/PFUc6

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *