قسمت 1 – فیات دینو : کریس که به ماشینها علاقمند است، ۲۵ سال صاحب یک فیات دینو کوپهی ۱۹۷۱ است، اما او زمانی که به سرطان بسیار نادری مبتلا میشود، مجبور شد تا بازسازی این خودرو را به حالت تعلیق درآورد. حالا احیای این دینوی قدیمی و زنگ زده به بهترین وضعیتش، بر عهدهی گروه نوسازی اتومبیل است.
قسمت 2 – جگوار مارک 2 : جگوار ام کی ۲ که به تونی تعلق دارد، در دو دهه گذشته نادیده گرفته شده است. فوز سعی میکند تا موتور این جگوار را روشن کند و تیم دست به کار میشود تا قطعات این خودرو را بسازد و این مبارزهی این دو علیه زمان است تا بتوانند نوسازی این خودروی کلاسیک انگلیسی را به پایان برسانند.
قسمت 3 – مرسدس بنز 230 اس ال : تیم و فوز نوسازی یک خودروی رودستر مشهور آلمانی که به ۶۰ سال پیش تعلق دارد را به دست گرفتهاند، مرسدس بنز ۲۳۰ اس ال. این خودرو به جان تعلق دارد که دچار حمله قلبی شده است و نمیتواند پروژهاش را به سرانجام برساند.
استون مارتین دیبی۶ : کارمند شرکت نفتی، استیو، ۲۰ سال است که صاحب یک استونمارتین دیبی۶ است. پس از خریدش به قیمت ناچیز، این خودرو دنیای استیو شد، اما وقتی از کار افتاد تمام تلاشهایش برای راهاندازی دوبارهی آن ناکام ماند.
رنو ۵ جیتی توربو : تیم و فاز این بار به سراغ یک ماشین زیبای دههی ۱۹۸۰ فرانسوی رفتهاند، خودرو مخوف رنو ۵ جیتی توربو. صاحب خودرو، بِن، در حال بازسازی کامل آن بود که دچار یک بیماری جدی شد.
فیات ۵۰۰ : تیم و فوز به سراغ یک خودرو نمادین ایتالیایی رفتهاند، فیات ۵۰۰ متعلق به سال ۱۹۶۷. صاحب این خودرو، دانکن، پس از رو به رو شدن با چندین مصیبت خانوادگی از احیایش ناکام مانده است.
سانبیم آلپاین : تیم و فاز به سراغ یک خودرو کلاسیک دههی ۱۹۶۰ انگلیسی رفتهاند، یک سانبیم آلپاین. صاحبش، ری، که یک تعمیرکار خودرو بود، دچار یک آسیب مغزی شد که موجب معلولیت وی شد.