خلاصه قسمت های ماهی تن شرور

نمایش مهارت ها : خبره‌ترین ماهی گیران از گلوسستر ماساچوست اولین روز از فصل شکار ماهی تن بلوفین اقیانوس شمالی را آغاز می کنند. هرکدام از این افراد تلاش می کنند توانایی های خود را به سایر اعضای تیم نشان دهد، اما امسال آنها با یک رقیب حرفه ای جدید از منطقه آب های شمالی هم روبرو هستند.
 

ماهی تن و نوشیدنی : اکاپیتان پاول هبرت مفتخرانه سکان هدایت قایق خود به اسم “پیسای خبیث” را به عهده دارد. تی جی اوت و دیو کارارو هم پس از تنش مختصری که در فصل قبل با یکدیگر داشتند آشتی می کنند.
 

آرزوی موفقیت : ماهی تن بلوفین. اتحاد کاپیتان کارارو با کاپیتان اوت چقدر دوام خواهد آورد؟ اوضاع برای کاپیتان مارسیانو به خوبی پیش نمی رود.
 

خشم در قایق پیسا : سایت FV-Tuna.com به سراغ قهرمان فصل گذشته، آقای هارد مرچاندیز رفته است. تنش در میان اعضای تیم قایق پیسای خبیث به اوج خود می رسد.
 

اختلافات دردسرساز : کاپیتان مارسیانو خودش را در برابر دیو می‌بیند. در قایق “پیسای خبیث”، اختلاف بین پل و سایرخدمه به تهدیدی برای ادامه ماجراجویی همه آنها تبدیل می شود.
 

تقاضای کمک : پس از اینکه خدمه پل به او پشت می کنند او مجبور می شود که کمک دیو، کسی که همیشه رقیب او بوده، را قبول کند.
 

خبرچین ها ماهی می گیرند : تیم پل دوباره تلاش می کند. پیت متوجه می شود که ارین دیگر همکاری نمی کند. دیو و تایلور با هم جر و بحث می کنند که نهایتاً منجر به نقض یک قانون طلایی در ماهیگیری توسط یکی از آنها می شود.
 

فرصت سوزی : نیمی از فصل شکار گذشته و برخی تیم ها عملکرد خیلی خوبی داشته اند، در حالی که بعضی از تیم ها هم با مشکلات فراوانی مواجه شده اند و تا مرز کشتن یکدیگر هم پیش رفته اند.
 

به سوی ساحل همه کاپیتان ها بر سر یک دوراهی گیر کرده اند: آیا برای افزایش شانس موفقیت خود سفر را طولانی تر کنند و یا اینکه دست خالی به خانه برگردند.
 

بر سر دو راهی : این ماهیگیران ماجراجو به دنبال شکار سریع ترین ماهی اقیانوس، ماهی تن بلوفین هستند. همه کاپیتان ها بر سر یک دوراهی گیر کرده اند: آیا برای افزایش شانس موفقیت خود سفر را طولانی تر کنند و یا اینکه دست خالی به خانه برگردند.
 

تلاش مضاعف : این ماهیگیران ماجراجو به دنبال شکار سریع ترین ماهی اقیانوس، ماهی تن بلوفین هستند. بعد از یدک کش کردن موفقیت آمیز در ناحیه “جورجز بنک” ، کاپیتان “دیو کارارو” از قایق” FV-Tuna.com” و کاپیتان “تی جی اوت” از قایق” Hot Tuna” مجدداً و با اراده ای راسخ تر عازم سفر می شوند.

 

مبارزه با طوفان : این ماهیگیران ماجراجو به دنبال شکار سریع ترین ماهی اقیانوس، ماهی تن بلوفین هستند. وقتی یک طوفان شدید در هفته یازدهم از مسابقه آغاز می‌شود کاپیتان های گلاستر با یک موقعیت دشوار در یک زمان بحرانی روبرو می شوند: به ماهیگیری ادامه بدهند یا فرار کنند؟
 

برگرد رفیق : این ماهیگیران ماجراجو به دنبال شکار سریع ترین ماهی اقیانوس، ماهی تن بلوفین هستند. چهار هفته مانده به پایان این فصل از مسابقات نفس گیر ماهیگیری، به شکل غیر منتظره ای قایق “پیسای خبیث” به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی از راه می رسد و همه رقبا احساس خطر می کنند.
 

شکارچیان ماهی تن : این ماهیگران ماجراجو به دنبال شکار سریع ترین ماهی اقیانوس، ماهی تن بلوفین هستند. کاپیتان های قایق “آتلانتیک شمالی” با رقبای ماهر خود روبرو شده اند و همه قایق ها از همه جا به سمت گلاستر در حرکت هستند و برای شکار آخرین ماهی های تن باقی مانده با هم رقابت می کنند.

 
رقابت تنگاتنگ : این ماهیگران ماجراجو به دنبال شکار سریع ترین ماهی اقیانوس، ماهی تن بلوفین هستند. کاپیتان های قایق “آتلانتیک شمالی” با رقبای ماهر خود روبرو شده اند و همه قایق ها از همه جا به سمت گلاستر در حرکت هستند و برای شکار آخرین ماهی های تن باقی مانده با هم رقابت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *