برادران اسکات، خانه های همیشگی با دوبله فارسی

 

توضیحات : در این برنامه برادران اسکات قصد دارن تا در تبدیل خانه های فعلی زوج ها به خانه هایی همیشگی به آنان کمک کنند؛ خانه هایی که آنان بتوانند در آن ماندگار شوند و با خوبی و خوشی زندگی خود را سپری کنند. صاحبخانه ها به دنبال آن نیستند که خانه خود را بفروشند و به پول آن نیازی ندارند، بلکه آنان می دانند خانه شان منحصر به فرد بوده و قصد دارند تا ابد در آن زندگی کنند. اما قبل از آنکه این اتفاق رخ دهد، آنان برای اینکه این کار را به نحو احسن انجام دهند به درو و جاناتان نیاز دارند. ابتدا، درو به صاحب خانه ها خانه های نوسازی شده را نشان می دهد تا بفهمد که برای زوجین چه معیارهایی مهم است. سپس جاناتان دو گزینه طراحی را پیش پای آنان می گذارد و راه های متفاوتی که از طریق آن ها می تواند خانه شان را بازسازی کرد به آنان نشان می دهد. کار برای این برادران سخت است چرا که قرار است خانه را به صورت کامل بازسازی کنند و موانعی بر سر راه تخریب و طراحی خانه وجود دارد تا خانه شان به خانه ای ابدی تبدیل شود.

 
نام مستند : برادران اسکات، خانه های همیشگی
نام انگلیسی : Property Brothers: Forever Home
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 43 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 315 – 517 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
فصل 1 :
قسمت 1- نورا و دیگو : این زوج که به تازگی ازدواج کرده اند با والدین و مادربزرگ دیگو زندگی می کنند. خانه یک طبقه آنان در ریچموند مساحت زیادی دارد اما این خانواده بزرگ علاقه زیادی به آشپزی داشته و طرح دلگیر این خانه به آنان اجازه نمی دهد در روزهای هفته دور هم جمع شده و غذا بخورند. جاناتان و درو به سراغ آشپزخانه، غذاخوری و نشیمن می روند و دستی به سر و روی فضای خارجی خانه می کشند.

 
قسمت 2 – سوزان و تروی : وقتی تروی و سوزان متوجه میشوند که قرار است بچه سوم شان به دنیا بیاید، تصمیم می گیرند خانه جدیدی را خریداری کنند و همگی با هم در آن رشد کنند. آنان عاشق خانه بزرگ خود در حومه شهر لاس وگاس هستند ولی چیدمان نامناسب همکف، سد راه تبدیل این خانه به خانه ای رویایی و خانوادگی هستند. جاناتان و درو، آشپزخانه، نشیمن، اتاق لباسشویی و اتاق بازی را نوسازی می کنند و فضایی را در اختیار آنان قرار می دهند که برای دورهمی و هیاهوی خانوادگی مناسب است.

قسمت 3 – کریستال و جیمز : این زوج به خانه های معمولی هستند تا پول شان به گرفتن فرزندخوانده و بزرگ کردن آنان برسد. بیش از 30 کودک در خانه شان زندگی کرده اند و به شدت به بازسازی اساسی نیاز دارد. جاناتان و درو به آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن و اتاق لباسشویی می پردازند و خانه ای مدرن، بزرگ و مناسب برای نسل آینده را در اختیار آنان قرار میدهند.
 

قسمت 4 – مگان و برایان : دوستان قدیمی درو و جاناتان، برایان و مگان، 13 سال قبل خانه ای بزرگ را در لاس وگاس خریداری کرده اند. برایان عاشق این است که خانواده خود را در حال خوشگذرانی در این خانه ببیند ولی چیدمان نامناسب و فضاهای قدیمی آن از تحقق این آرزو جلوگیری کرده اند. درو و جاناتان به آشپزخانه، پذیرایی و نشیمن رسیدگی می کنند.
 
قسمت 5 – بکی و مایکل : این زوج 13 سال قبل خانه خود را خریده اند و به محض ورود به آن، عاشق آن شده اند. ولی بزرگ کردن 3 پسر دمار از روزگار این خانه درآورده است و به شدت قدیمی شده است. جاناتان و درو به آشپزخانه، پذیرایی، غذاخوری و نشیمن می پردازند و اتاق ها را تغییر می دهند و خانه ای را تحویل بکی و مایکل می دهند که می توانند فصل بعدی زندگی شان را در آن آغاز کنند.
 
قسمت 6 – رن و اسکات : اونها سال ها در حومه شهر لاس وگاس زندگی می کردند و آرزوی داشتن خانه ای قدیمی تر و با هویت را در نزدیکی شهر داشتهاند. بعد از جستجوی طاقت فرسا، آنان بالاخره خانه ای را پیدا می کنند که برایشان مناسب است. آنان از مساحت و هویت کلاسیک آن خانه راضی هستند ولی اگر بخواهند با دو پسر نوجوان خودشان به مدت طولانی زندگی کنند باید آن را به صورت اساسی بازسازی کنند. جاناتان و درو به آشپزخانه، دفتر کار، راهروی ورودی و حمام مستر بپردازند.
 
قسمت 7 – جی دی و آنالی : برادر درو و جاناتان، جی دی، 8 سال قبل خانه ای مجردی را در محله ای تاریخی از لاس وگاس خریده است. از آن موقع به بعد او با عشق زندگی اش آنالی آشنا شده است و اخیراً از او خواستگاری کرده است. با توجه به اینکه تنها چند ماه تا ازدواج آنان باقی مانده است، جی دی و آنالی م ی خواهند این خانه قدیمی مجردی را به خانه مناسب یک زوج تازه ازدواج کرده تبدیل کنند. جاناتان و درو به صورت کامل این خانه را بازسازی می کنند و خانه ای ابدی را تحویل برادر و عروس آینده شان میدهند.
 
قسمت 8 – اریکا و بن : خانه ای بزرگ با چیدمانی نامناسب اریکا و بن به عنوان زوجی تازه ازدواج کرده، خانه ای بزرگ و 6 خوابه را خریداری کردهاند با این آرزو که بتوانند با خانواده بزرگ خود آن را پر کنند. بعد از به دنیا آوردن سه فرزند، این خانواده عاشق خانه خود می شود اما چیدمان نامناسب همکف این خانه باعث هدر رفتن فضای بعضی از اتاق ها میشود، در حالیکه اتاق های دیگر به دلیل استفاده بیش از حد فرسوده شده اند. جاناتان و درو به آشپزخانه، نشیمن، غذاخوری و راهروی ورودی میپردازند و خانه ای ابدی را به آنان تحویل می دهند که می توانند با خانواده شلوغ خود از هر سانتی متر آن بهره ببرند.
 
قسمت 9 – کیت و گوین: حفظ جذابیت و عوض کردن نقشه کیت و گوین به عنوان زوجی تازه ازدواج کرده، به خانه کلاسیک لاس وگاسی خود منتقل شده اند. از آن زمان صاحب دو فرزند شده اند و اکنون مادر کیت، ماریان، نیز وارد خانه آنان شده است. هویت قدیمی این خانه بخشی از جذابیت آن است اما چیدمان قدیمی آن جوابگوی نیازهای این خانواده مدرن نیست. عالوه بر آن، آنان به فضایی مجزا برای ماریان نیاز دارند که حریم خصوصی او را حفظ کند و البته فضای کافی را در اختیار نوه های خانواده قرار دهد تا بتوانند به مادربزرگ شان سر بزنند. جاناتان و درو به جذابیت کلاسیک این ساختمان دست نمیزنند، در عین حال آشپزخانه، غذاخوری، راهروی ورودی را بازسازی میکنند و محیطی خصوصی را در اختیار ماریان قرار می دهند.
 
قسمت 10 – آگوستینو و جنیفر: نسل چهارم و نسل های آینده دو دختر جوان آگوستینو و جنیفر، نسل چهارمی هستند که در این خانه خانوادگی شلوغ زندگی می کنند. این خانه نسل ها سرشار از عشق بوده است اما چون پا به سن گذاشته و چیدمان آن بسیار دلگیر است دیگر نمی تواند جوابگوی نیازهای این خانواده مدرن باشد. جاناتان و درو به تاریخ و جذابیت این خانه دست نمی زنند اما آشپزخانه، نشیمن و اتاق خواب مستر را به کلی بازسازی می کنند تا این خانه بتواند پاسخگوی نیازهای نسل های آینده باشد.
 
قسمت 11 – ونسا و مایکل: بچه ها را بزرگ کن، خانه را نادیده بگیر 16 سال قبل، ونسا و مایکل خانهای را در همان محله ای می خرند که ونسا در آن بزرگ شده بوده است. این خانه فاصله کمی تا مدرسه دارد، مادربزرگ شان تنها دو خانه آنطرف تر زندگی می کند و تنها خانه ای است که دو پسر نوجوان شان در عمرشان در آن زندگی کرده اند. اما در حالیکه ونسا و مایکل تمام داشته هایشان را صرف خانواده در حال بزرگ شدن خودشان کرده اند، آنان از ابراز عشقی که خانه شان به آن نیاز دارد غافل شده اند. درو و جاناتان دست به کار می شوند و نشیمن، آشپزخانه و غذاخوری قدیمی آن را بازسازی میکنند و خانه ای ابدی را تحویل آنان می دهند تا بتوانند فصل بعدی زندگی شان را در آن آغاز کنند.

 
قسمت 12 – کریس و میشل: خانه ای افتخار آمیز کریس و میشل از دبیرستان عاشق یکدیگر شده بوده اند، کسانی که می دانسته اند می خواهند خانه شان را در همان محله ای بخرند که در آن بزرگ شده اند. حال آنان در همان جایی که می خواهند، در حال بزرگ کردن دو دختر هستند، اما خانه یک طبقه شان به قدری فرسوده و کهنه است که فرزندان شان از آوردن دوستان خود به خانه خجالت زده هستند. جاناتان و درو آشپزخانه، نشیمن، غذاخوری و زیر زمین را نوسازی می کنند و خانه ای ابدی را تحویل آنان می دهند تا بتوانند از زندگی در آن افتخار کنند.
 

قسمت 13 – رینا و نیلش : بازسازی خانه ای خانوادگی رینا و نیلش وقتی این خانه را خریده اند تازه ازدواج کرده بودهاند، خانه ای که در محله ای خانواده پسند قرار دارد. حالا که بعد از 7 سال صاحب دو فرزند شده اند همچنان عاشق خانه شان هستند اما به شدت از آشپزخانه قدیمی شان، نبود کابینت و کمد و فضای بسته همکف ناراضی هستند. جاناتان و درو، آشپزخانه، نشیمن، غذاخوری و ورودی را بازسازی میکنند و خانه ای مدرن را در اختیار آنان قرار میدهند تا بتوانند سالها از آن استفاده کنند.
 
قسمت 14 – تامارا : تغییر خانه برای نوجوانان تامارا به خانه ای که خود به تنهایی در حومه شهر خریده است افتخار می کند. او که مادری مجرد و صاحب دو فرزند نوجوان است، دنبال خانه ای نزدیک به مدرسه و خانواده گشته است. مشکل این است که این خانه فضای کافی برای دورهمیهای این نوجوانان و آشپزی های خانوادگی ندارد، دو مولفه ای که برای تامارا بسیار مهم هستند. جاناتان و درو، نشیمن، غذاخوری، آشپزخانه و دستشویی را بازسازی میکنند و خانه ای را تحویل تامارا و فرزندانش می دهند که تمام دوستان و خانواده می توانند با آسایش در آن وقت بگذرانند.
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 
فصل 2

 
دریافت لینک دانلود (فصل 1)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

دریافت لینک دانلود (فصل 2)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دریافت لینک دانلود (فصل 3)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دریافت لینک دانلود (فصل 4)
 
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *