مستند غذای سالم با دوبله فارسی


 

توضیحات : تا به حال مردم بریتانیا به این اندازه به راحتی به اطلاعات مربوط به خوراکی‌ها دسترسی نداشته‌اند. همه روزه این خوراکی‌ها تیترهای خبری را به تسخیر خود در می‌آورند و هزاران مطالعه وجود دارد که پیش پا افتاده‌ترین مواد غذایی را به بزرگ‌ترین ادعاها مرتبط می‌سازد. در این مجموعه جدید، کیت کوئیلتون به مسائل علمی مربوط به برخی از بهترین خوراکی‌هایی که ادعا می‌شوند برای سلامتی ما مفید هستند می‌پردازد و مشخص می‌کند که آیا خوراکی‌ای وجود دارد که شایسته عنوان بهترین باشد؟

 
نام مستند : غذای سالم
نام انگلیسی : Superfoods: The Real Story
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 23 دقیقه
کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 273 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
فصل 1

قسمت 1 : در این قسمت از برنامه، کیت مشخص می‌کند که آیا کلم کالی برای سلامت چشم مفید است یا خیر؟ به این مسئله می‌پردازد که آیا گریپ فروت می‌تواند با چربی بدن ما مقابله کند؟ و واقعیت‌های مربوط به زایلیتول که نوعی شکر است را بیان کرده و توضیح می‌دهد که آیا برای دندان مفید است یا خیر؟
 
قسمت 2 : در صنعت غذایی، خوراکی‌ای که بتواند به موفقیت تضمینی دست پیدا کند به عنوان بهترین خوراکی شناخته می‌شود و هزاران تحقیق وجود دارد که پیش پا افتاده‌ترین مواد غذایی را به بزرگ‌ترین ادعاها مرتبط می‌سازند. در این مجموعه جدید، کیت کوئیلتون به مسائل علمی مربوط به برخی از بهترین خوراکی‌هایی که ادعا می‌شوند برای سلامتی ما مفید هستند می‌پردازد و مشخص می‌کند که آیا خوراکی‌ای وجود دارد که شایسته عنوان بهترین باشد؟ در این قسمت از برنامه، کیت به حقایق مربوط به سه تا از بهترین خوراکی ها می‌پردازد. آیا توت‌ها به آن اندازه‌ای که گفته می‌شود برای ما مفید هستند؟ و کدام یک بهترین توت محسوب می‌شود؟ آیا نوشیدنی ضد مسمومیت حاوی زغال، چیزی بیشتر از سحر و جادو است؟ و آیا سیب‌زمینی شیرین می‌تواند عرصه مقابله با سوء‌تغذیه را متحول کند؟
 
قسمت 3 : اگر صنعت غذایی بتواند درباره محصولی ادعای محکم و قانع‌کننده‌ای را مطرح سازد، آن محصول تمام قفسه‌های سوپرمارکت‌ها را پُر می‌کند. هزاران تحقیق وجود دارد که پیش پا افتاده‌ترین مواد غذایی را به بزرگ‌ترین ادعاها مرتبط می‌سازند. در این مجموعه جدید، کیت کوئیلتون به مسائل علمی مربوط به برخی از بهترین خوراکی‌هایی که ادعا می‌شوند برای سلامتی ما مفید هستند می‌پردازد و مشخص می‌کند که آیا خوراکی‌ای وجود دارد که شایسته عنوان بهترین باشد؟ در این قسمت از برنامه، کیت سه تا از بهترین خوراکی‌های ادعایی را محک می‌زند. او بررسی می‌کند که در دنیای غلات، کینوا در برابر برنج چه عملکردی دارد. آیا جلبک‌دریایی اسپیرولینا بیش از آن چیزی که گفته می‌شود قابلیت و توانایی دارد و آیا بروکلی واقعا می‌تواند با سرطان مقابله کند؟
 
قسمت 4 : تا به حال مردم بریتانیا به این اندازه به راحتی به اطلاعات مربوط به خوراکی‌ها دسترسی نداشته‌اند. روزی نیست که داستانی یا خبری درباره بهترین خوراکی‌ها تیتر اخبار را به خود اختصاص ندهد. در این مجموعه جدید، کیت کوئیلتون به مسائل علمی مربوط به برخی از بهترین خوراکی‌هایی که ادعا می‌شوند برای سلامتی ما مفید هستند می‌پردازد و مشخص می‌کند که آیا خوراکی‌ای وجود دارد که شایسته عنوان بهترین باشد؟ در این قسمت از برنامه، کیت به حقایق سه تا از بهترین خوراکی‌هایی می‌پردازد که ادعا می‌شود برای قلب، خون و دستگاه گوارش مفید هستند. آیا شیر تخمیر شده کفیر می‌تواند به هضم غذا کمک کند؟ آیا به اندازه‌ای که گفته می‌شود ماهی‌های روغنی سرشار از امگا 3 برای ما مفید هستند؟ و کیت برای اینکه بفهمد آیا جوانه‌گندم می‌تواند اکسیژن خون را افزایش دهد یا نه دست به کارهایی می‌زند که شاید هر کسی حاضر به انجام آن نباشد.
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 
فصل 3

 
دریافت لینک دانلود (فصل 1)
 
 
 
 
 

 

دریافت لینک دانلود (فصل 2)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دریافت لینک دانلود (فصل 3)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *