مستند مظنون با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : در ششم جولای ۲۰۱۱، (ریچارد الند) بر اثر اصابت ۴۵ ضربه چاقو به ناحیه سر، گردن و دستانش کشته شد. روزی که جسد کشف شد، (دنیس)، پسر مقتول، به اصلی ترین و تنها مظنون پلیس تبدیل شد.
این مجموعه بینندگان را در جریان اتفاقات جالبی که منجر به بازداشت و در نهایت تبرئه شدن (دنیس الند) می شود قرار می دهد. بیننده پس از تماشا به احتمال زیاد بیشتر نگران نحوه تصمیم گیری هیئت منصفه در مورد پرونده های قضایی، تحقیقات پلیس در مورد جنایت ها، پوشش خبری مطبوعات از حقایق و در نهایت موفق یا ناموفق بودن سیستم قضایی خواهد شد.

 
نام مستند : مظنون
نام انگلیسی : The Suspect
تعداد : 4 قسمت
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 41 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 267 – 500 مگابایت

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 – شاید نگاه می کند :در یکی از مخوف ترین زندانهای کانادا، (دنیس الند) نشسته است، که به جرم قتل بی رحمانه ی پدرش، (ریچارد الند) مولتی میلیونر، صاحب کارخانه ی مشروب سازی (موسهد)‌ محکوم به حبس ابد است. او إصرار دارد که قاتل نیست. پنج سال بعد از پیدا شدن جسد پدرش، دادگاه استیناف دستور برگزاری محاکمه ی مجدد را صادر کرده و با آغاز کار تیم مجرب دفاع (دنیس)‌ برای آماده کردن دفاعیه، از شواهدی پرده برداشته می شود که نشان از تخلف پلیس و قضاوت مغرضانه علیه او دارد.
 
قسمت 2 – مستقیما به سمت اعلام گناه کاری : (دنیس) و وکلایش که برای محاکمه مجدد آماده می شوند تلاش می کنند تا فیلم اظهارات او در اداره ی پلیس از فهرست مدارک حذف شود. با وجود صدور حکم گناهکاری در دادگاه اول و حدود یک دهه تبلیغات منفی، تیم دفاع درخواست برگزاری دادگاه تنها با حضور قاضی را دارد تا از روبرو شدن با یک هیئت منصفه ی دیگر جلوگیری شود. حین این که (دنیس)‌ ما را در جریان فعالیتهایش در روز قتل قرار می دهد، محققین خصوصی تیم دفاع از مدارکی دست اول پرده برمی دارند که نشان می دهد پلیس باید در مورد مظنونین احتمالی دیگری هم تحقیق می کرده.
 
قسمت 3 – سگ در مبارزه : مدارک مربوط به گوشی موبایل فرضیه ی دادستان در مورد چگونگی وقوع جنایت را زیر سوال برده و اسنادی که از کامپیوتر (ریچارد) پیدا شده نشان می دهد او در زمینه ی کاری دشمنانی داشته است. با رد شدن هر دو درخواست ارائه شده به دادگاه، تیم دفاع یک وکیل کارکشته را از دست داده و در عوض نیروی تازه نفس به دست می آورد – اظهارات (دنیس)‌ در اداره ی پلیس همچنان به عنوان مدرک استفاده شده و در محاکمه ی مجدد هم با هیئت منصفه روبرو خواهد شد. ولی پس از گزینش ۱۶ عضو از بین ۵۰۰۰ نفر، تخلف شوکه کننده ی پلیس همه چیز را دستخوش تغییر می کند.
 
قسمت 4 – شک قابل قبول : پس از باطل اعلام شدن دادرسی و ترخیص هیئت منصفه، محاکمه ی جدید تنها با حضور قاضی (موریسون) آغاز می شود. مامورین پلیس به عنوان شاهد احضار می شوند تا در مورد رفت و آمدهایی که به صحنه ی جرم داشتند توضیح دهند و نگرانی ها در مورد مدارک یافت شده در صحنه ی جرم به اوج می رسد. یک شاهد جدید به خاطر می آورد که مرد مرموزی را دیده که در شب قتل از ساختمان دفتر خارج می شده. مشخص می شود (ریچارد الند) پس از رفتن (دنیس) از دفتر از کامپیوتر استفاده نکرده و گزارش سم شناسی از این احتمال که (ریچارد)‌ پیش از کشته شدن برای نوشیدن مشروب خارج شده حکایت دارد. آیا با صدور حکم، عدالت اجرا می شود؟
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 

 
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *