هتل کلیودن با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : خانه کلیودن در زمینی به وسعت ۱۵۲ هکتار ساخته شده‌ است. این بنا که ثبت ملی شده است و رتبه‌ی اول را در بریتانیا به خود اختصاص داده؛ یکی از خاص‌ترین مهمان‌سراهای ییلاقی است. تفریح‌گاه عیان و اشراف و فوق ثروتمندان است و به دلیل بسیاری از اتفاقات و خبرساز بودنش به رسوایی مشهور است. در این مجموعه‌ی چهار قسمتی در یکی از از شلوغ‌ترین تابستان‌ها به سراغ مهمان‌سرای کلیودن می‌رویم و شاهد ورود یک مهمان سلطنتی بسیار ویژه خواهیم بود.

 
نام مستند : هتل کلیودن
نام انگلیسی : A Very British Country House
تعداد : 4 قسمت
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 50 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 316 – 594 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 – یک مهمان سلطنتی بسیار ویژه : ملاقاتی سر زده از سوی مشهورترین مهمان خانه‌ی کلیودن – عروس آینده خاندان سلطنتی، مگان مارکل با ورود خود برای هتل جار و جنجال و تبلیغ مجانی فراهم می‌کند و همچنین برای مدیریت هتل فرصتی فراهم می‌آورد تا از اشتهای طبقه اعیان و اشراف برای زندگی تجملی بهره ببرد. جیمز،‌ مدیر توسعه کسب و کار کلیودن، از دو اینفلوئنسر اینستاگرام و پِپی، سگ نژاد پامرانین آنها دعوت می‌کند تا زندگی در این خانه ۳۵۰ ساله را تجربه کنند و با اعیان و اشرافی دم‌خور شوند که مهمان‌های همیشگی هتل هستند. در همین حال، لیدیا، که عهده‌دار هماهنگی عروسی‌هاست، ترتیب عروسی اندی و گارفیلد، یک زوج لندنی را می‌دهد. زوج‌ها اول شب به اتاق‌شان می‌روند اما در طبقه پایین کارل و امجد، مدیران شیفت شب هتل، باید با یک مهمان ناراضی سر و کله بزنند.
 
قسمت 2 – عروسی انگلیسی-هندی : اوج فصل معاشرت‌ها در انگلستان است، موجی از مهمانان عالی‌رتبه بین‌المللی وارد شده‌اند، و از مجاورت مهمان‌سرای کلیودن با مسابقات هنِلی و اسکات بهره می‌برند. لیدیا که هماهنگی عروسی‌ها را بر عهده دارد، با بزرگ‌ترین رویداد دوران کاری خود مواجه شده است: یک مراسم عروسی دو روزه‌ی انگلیسی-هندی. زوج کل مهمان‌سرا را رزرو کرده‌اند و عروس خواسته تا همه‌ی کارمندان هتل لباس‌های سنتی هندی بپوشند، اما کیم، یکی از دربان‌ها از پوشیدن لباس هندی اجتناب می‌کند. در حالی که هتل مدیری برای رستوران خود ندارد، شون، سرپرست شراب‌خانه‌ی هتل، مسئولیت سرویس‌دهی را برعهده می‌گیرد که البته وقتی مهمانان سر میز شام در جای خود نمی‌نشینند، اوضاع قدری آشفته می‌شود. و لیدیا کنترلش را از دست می‌دهد وقتی که جواهر عروس داخل گاو صندوق می‌ماند و کسی نمی‌تواند در گاو صندوق را باز کند.
 
قسمت 3 – ژست گرفتن : شلوغ‌ترین تابستان در مهمان‌سرای کلیودن است، تعداد بی‌سابقه‌ای از مهمانان وارد هتل شده‌اند و کمبود پرسنل باعث شده تا فشار زیادی بر کارمندان هتل بیاید. مدیریت هتل برای آن که نشان بدهد قدر زحمت کارمندان را می‌داند، یک پاداش ویژه تعیین کرده است، یک اردک طلایی پلاستیکی. لیدیا که هماهنگی عروسی‌ها را بر عهده دارد، مامور شده تا برای یک زوج چینی عروسی بر پا کند که مهمان‌سرای کلیودن را از آن جهت انتخاب کرده‌اند چون حال و هوای فیلم غرور و تعصب را دارد. آنها می‌خواهند تا می‌توانند عکس بگیرند و با خود ۱۳ عکاس و فیلم‌بردار از شانگهای آورده‌اند، که لیورپول مدیریت‌شان را بر عهده دارد. بعد از ساعت‌ها عکاسی و پوشیدن چهار لباس عروسی، وقتی مراسمی که لیدیا با وسواس برنامه‌ریزی‌اش کرده، کاملا به هم می‌ریزد، تنش بالا می‌گیرد.
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 

 
مابقی قسمت ها بزودی …

 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *