آشپزی از دکه تا رستوران با زیرنویس فارسی – آلن و جودی

ا

ashpazi-azdake-taresturan-zirnevis

 

توضیحات : در این برنامه برخی از بهترین آشپزها می‌خواهند به عنوان مربی به ساندویچ‌ فروشی‌ها و بارهای بریتانیا در مدت سه هفته آموزش بدهند که چگونه در سطح جهانی آشپزی کنند.

در هر قسمت از این برنامه شاهد تلاش‌ها و مشکلات یکی از این آشپز‌ها برای یادگیری آشپزی بهتر زیر نظر برترین سر آشپز ها خواهیم بود.
آن‌ها در این چالش تنها سه هفته فرصت خواهند داشت تا همه فوت‌ و‌ فن‌ های آشپزی عالی را یاد بگیرند پیش از آنکه برای آزمون توانایی‌ های خود، به یکی از بهترین رستوران‌های دنیا فرستاده شوند.

آیا سرآشپزها موفق می‌شوند از آشپزهای معمولی یک آشپز حرفه‌ای در سطح جهانی بسازند؟

 

نام مستند :آشپزی از دکه تا رستوران (Best Chef, Worst Chef)
نام این قسمت :آلن و جودی
زبان : صدای راوی دوبله و مابقی با زیرنویس فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 300 – 564 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
«جودی» در یک دکه‌ی اسنک فروشی در انگلستان کار می‌کند و هر روز غذاهای زیادی را گرم می‌کند. او مدت سه سال است که در آنجا مشغول کار است و آرزو دارد که روزی آشپز ماهری شود اما از گوشت روی استخوان هراس دارد. مهارت‌های آشپزی «جودی» زیر نظر مربی جدید آشپزی‌اش به آزمون گذاشته خواهد شد.

مربی جدید او، Alan Murchison، سیزده سال است که یک رستوران «میشلن استار» را اداره می‌کند و بشقاب‌های شام او حدود صد پوند قیمت دارد. بعضی از غذاهایی که او تهیه می‌کند عبارتند از: ماهی مرکب کباب شده، سیب‌زمینی کانفیت همراه با سوسیس خوک مخصوص اسپانیایی، قارچ وحشی و سس شراب قرمز.

«جودی» در طول سه هفته‌ی خیلی سخت پیش رو در آشپزخانه‌ی «آلن»، با شدید‌ترین فشار‌ها و استرس‌ها را برای آماده کردن غذا‌ها در سر وقت روبرو خواهد شد.

سرانجام نوبت به رویارویی «جودی» با چیزی که از آن هراس دارد فرا می‌رسد! او باید غذاهای دریایی آماده کند و هم‌چنین یک خوک را برای پختن آماده کند. او کم‌کم با مواد غذایی و خوراکی‌های خوشمزه و عالی بیشتر آشنا می‌شود و با برقرار کردن ارتباط با آن‌ها چشم‌انداز آینده‌ی بهتری را برای خود می‌سازد.

آیا او می‌تواند در یک رستوران دو ستاره‌ی «میشلن استار» از خودش لیاقت نشان دهد تا به یک سرآشپز حرفه‌ای تبدیل شود؟

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

 
http://www.namasha.com/v/9R4CHwz6

 
http://www.aparat.com/v/SHhoW

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *