آقای دلار با دوبله فارسی

 

توضیحات : تاجر میلیاردی، مارکوس لمونیس به سراغ کسب و کارهایی می‌رود که با مشکلات بسیاری مواجه‌اند و به شدت به پول نقد و بستن قرارداد احتیاج دارند. او طی 10 سال گذشته بیش از 100 شرکت را از باتلاق درآورده و آنها را به موفقیت رسانده است. اکنون مارکوس تخصص و هوش تجاری فوق‌العاده خود را به یک سریال بی‌نظیر در تلویزیون تبدیل کرده است. لمونیس برای کمک به کسب و کارهای کوچک و زیان‌ده، بخش قابل‌توجهی از پول خود را در ازای دریافت درصدی از مالکیت شرکت و سود آن در اختیار آنان قرار می‌دهد. او بعد از ورود به این شرکت‌ها تقریباً هر کاری را انجام می‌دهد تا با سود کردن آنها را نجات دهد. حتی اگر مجبور شود خودش دست به کار شود، به منشی ارتقاء درجه دهد یا کارکنان ارشد را اخراج کند.

 
نام مستند : آقای دلار (سود دهی)
نام انگلیسی : The Profit
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 41 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 265 – 497 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
فصل 1
قسمت 1 – کار کَش : کسب و کار دو برادر که جر و بحث‌های بسیاری با یکدیگر دارند و کارشان خرید و فروش خودرو است در معرض تعطیلی قرار گرفته است. تنها چند هفته قبل از آنکه مجبور بشوند برای همیشه شرکت خود را تعطیل کنند، با کارآفرینی به نام مارکوس لمونیس آشنا می‌شوند که مالک چندین کسب و کار است. لمونیس برخلاف مشکلات متعدد این شرکت، به توانایی شرکت «کار کرش» باور دارد که می‌تواند رشد کرده و به برندی ملی تبدیل شود. ولی این امر تنها در صورتی مقدور است که این دو برادر پُرحاشیه به حرف‌های مارکوس و حرف‌های یکدیگر گوش دهند.
 
قسمت 2 – مارس فلاورز : «مارس فلوریست»، زمانی اولین گل‌فروشی در کالیفرنیای جنوبی بود. اما بعد از فوت بنیانگذار آن، این کسب و کار که زمانی حرفی برای گفتن داشت در مسیر زیان افتاد. مارکوس لمونیس که صاحب چندین کسب و کار است بر این باور است که می‌تواند این کسب و کار را به دوران اوج خود برساند. شاید رفع مشکلات این کسب و کار بخش راحت کار باشد، چرا که سر و کله زدن با یک پسر لوس و مامانی که این کسب و کار را به ارث برده است می‌تواند سخت‌ترین چالش باشد.
 
قسمت 3 – پلنت پاپ‌کورن :شرکت «پلنت پاپ‌کورن» کار خود را در یک دکه محقرانه در یکی از شهربازی‌های کالیفرنیای جنوبی آغاز کرد. امروز این دکه به یک کسب و کار چند میلیون دلاری تبدیل شده است. پاپ‌کورن آنها خوشمزه است اما مدل کسب و کار آنان تعریفی ندارد. برخلاف این درآمد بالا، شرکت «پلنت پاپ‌کورن» همچنان به سود نرسیده است. اما مارکوس لمونیس که مالک چندین کسب و کار است بر این باور است که می‌تواند این کسب و کار را از این رو به آن رو کند و آن را به برندی ملی تبدیل کند. ولی برای انجام این کار کارکنان این مجموعه با اخلاقیات مختلف باید نقشه او را دنبال کنند و ثابت کنند که قابل اعتماد هستند.
 
قسمت 4 – اِکو می : شرکت «اِکو می» شرکتی است که وظیفه تولید پاک‌کننده‌های تماماً طبیعی را بر عهده دارد و توسط دو دوست قدیمی تأسیس شده است که قصدشان خارج کردن محصولات شیمیایی از منازل بوده است. اما رویکردهای نامناسب تجاری، بازاریابی ناموفق و بدهی سنگین جایگاه این محصولات باکیفیت را متزلزل ساخته است. مارکوس لمونیس که صاحب چندین کسب و کار است برای تغییر اساسی این شرکت طرحی در سر دارد. ولی آیا مالکان خودسر و کوته‌بین شرکت «اِکو می» می‌توانند قبل از آنکه دیر شود از این تغییرات استقبال کنند؟
 
قسمت 5 – اِل اِی داگ وورکز : کسب و کار «اِل اِی داگ وورکز» توسط فردی عجول و عجیب و غریب تأسیس شده است. او تاسیسات پیشرفته و به روزی را برای مراقبت از سگ‌ها فراهم کرده است که در نوع خود بهترین هستند. ولی این مدیر غیرقابل پیش‌بینی، جوی را ایجاد کرده است که ممکن است کل کسب و کارشان از هم بپاشد. مارکوس لمونیس که صاحب چندین کسب و کار است بر این باور است که «اِل اِی داگ وورکز» می‌تواند در درجه اول به مرکزی پیشرو در این عرصه تبدیل شود. ولی برای ساخت این کسب و کار، باید ببیند که آیا می‌تواند مالک آن را آرام کند یا خیر.
 
قسمت 6 – مستر گرین تی : در این هفته مارکوس لمونیس به کیپورت در ایالت نیوجرسی می‌رود تا با «مستر گرین تی» آشنا شود که یک شرکت خانوادگی است و به صورت تخصصی در زمین تولید بستنی فعالیت می‌کند. این کسب و کار توسط دو ایده رقابتی فراهم‌شده توسط روسای شرکت، تقریبا دو پاره شده است. ریچ امانوئلی یکی از مالکان نسل دومی این کسب و کار است که بستنی‌های بسیار خوشمزه‌ای را تولید می‌کند و بر روی بودجه، نظارت شدیدی دارد. پسرش، مایکل، ایده‌های بزرگی در سر دارد و می‌خواهد سرمایه‌گذاری‌های سنگینی را انجام دهد و سریعاً رشد کند. آیا مارکوس لمونیس می‌تواند «مستر گرین تی» را رشد دهد یا این رقابت پدر پسری شانس آنها برای رسیدن به سود را خراب می‌کند؟
 
 
تماشای بخشی از قسمت ها (نمونه کیفیت)

نمونه کیفیت دوبله manoto – کیفیت HD
 

نمونه کیفیت دوبله Gem – کیفیت 576p

 

دریافت لینک دانلود (فصل 1)
دوبله manoto HD
 
 
 
 
 
 
 
دریافت لینک دانلود (فصل 2)
دوبله manoto HD
 
قسمت 5 موجود نیست
 
 
 
قسمت 5 رو نداریم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

دریافت لینک دانلود (فصل 3)
 
20 قسمت از 22 قسمت
نسخه زیر کیفیت HD نیست و 576p هست و دوبله Gem
نمونه کیفیت بالا گذاشته شده
 
 
 
دریافت لینک دانلود (فصل4)
 
فقط قسمت 3 تا 9
نسخه زیر کیفیت HD نیست و 576p هست و دوبله Gem
نمونه کیفیت بالا گذاشته شده
 
 

  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *