بهترین های دنیا با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : برنامه The World’s Best با اجرای جیمز کوردن، برنامه ای بی نظیر در زمینه رقابت استعدادهای جهان است که در آن، شرکت کنندگان از سراسر جهان حضور دارند. آنان نه تنها باید داوران آمریکایی، درو بریمور، روپال چارلز، و فیث هیل را تحت تاثیر خود قرار دهند، بلکه باید از سد پنل داوران جهانی نیز عبور کنند ، که شامل 50 نفر از بهترینهای هر رشته از سرگرمی هستند. و در نهایت تنها یک اجرا به جایزه بزرگ 1 میلیون دالری بهترینهای جهان دست می یابد.
 
نام برنامه: بهترین های دنیا
نام انگلیسی : The World’s Best
تعداد : 10 قسمت
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 43 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 278 – 521 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 (راستی آزمایی بخش اول) : برنامه The World’s Best با اولین شب راستی آزمایی آغاز میگردد، جایی که شرکت کنندگان از سراسر جهان اجرای خود را در مقابل داوران آمریکایی، درو بریمور، روپال چارلز و فیث هیل و همچنین، داوران جهانی شامل 50 داور سرشناس از 38 کشور به نام پنل داوران به نمایش خواهند گذاشت. اولین سری راستی آزمایی شامل انک اردن از کشور مغولستان )کابوی مغولستان(، کوکی وون از کره جنوبی )استادان تکواندو( مانامی ایتو از ژاپن )ویولن نواز جادویی(، مت جانسون از بریتانیا )مرد غریق( کابوی فضایی از استرالیا )مرد خطرناک( و پسران تی.ان.تی. از فیلیپین )خوانندگی سه نفره خواهد بود. همگی این شرکت کنندگان برای پیروزی در این رقابت به مصاف یکدیگر می رون
 
قسمت 2 (راستی آزمایی بخش دوم) : در ادامه راستی آزماییها، ببینیم آیا مرد غریق می تواند خود را نجات دهد. سایر راستی آزماییها شاملگروه کاپال، عروسک گردانان، دریبل زن فوتبال و راهبه خواننده خواهد بود.
 
قسمت 3 (راستی آزمایی بخش سوم) : این آخرین قسمت از راستیآزمایی است. ببینیم کدام اجراها راه خود را به سوی مرحله مبارزهباز می کنند.
 
قسمت 4 (مرحله مبارزه بخش اول) : مرحله مبارزه، برنامه ای 2 ساعته از سری رقابتهای بااستعدادترینهای جهان و رقابت بین بهتریناجراها در سطح جهانی خواهد بود.
 
قسمت 5 (مرحله مبارزه بخش دوم) : در این برنامه 2 ساعته از مرحله مبارزه، رقابت بین بهترین های جهان ادامه خواهد داشت.
 
قسمت 6 (مرحله مبارزه بخش سوم) : اجراهای باقیمانده به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا چالش در مرحله بعدی رقابت ها را به سطحی باالترارتقا دهند.
 
قسمت 7 (مرحله قهرمانی بخش اول) : اجراهای برتر در مرحله قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت و برندگان قسمتهای اجرای تکی و گروهیموسیقی معرفی می شوند تا جایگاه خود را برای مرحله نهایی به دست آورند.
 
قسمت 8 -7 (مرحله قهرمانی بخش دوم): در این برنامه 2 ساعته، شاهد چهار اجرای نهایی خواهیم بود و برنده مشخص خواهد شد.
 
قسمت 9 – (مرحله نهایی) : در این برنامه 2 ساعته، شاهد چهار اجرای نهایی خواهیم بود و برنده مشخص خواهد شد.
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مابقی قسمت ها بزودی …

 

 


  • 3 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *