تا مرز تسلیم شدن با دوبله فارسی – قسمت 5

ا

Ta Marze Taslim Shodan

 

توضیحات : در این برنامه «Bear Grylls»، می‌خواهد دوازده نفر از افراد کاملا عادی را، برای مقابله با ترس‌هایشان به برخی از سخت‌ترین مناطق روی زمین ببرد.

او سفرهایی را ‎‌برنامه‌ریزی کرده که در طی آن دو نفر از افراد داوطلب که سال‌ها به دلایلی از چیز خاصی می‌ترسیده‌اند بتوانند با همان چیز به شکل واقعی روبرو شوند و به اصطلاح ترس‌شان بریزد! پس از آن زندگی آن‌ها برای همیشه تغییر خواهد کرد.

«Bear Grylls»، با شهرتی که دارد، در هر قسمت از این برنامه دو نفر را انتخاب می‌کند تا با هراس‌ها، اضطراب‌ها و ترس‌هایی که در زندگی دارند، روبرو شوند.

سفرهای سخت او سه روز به طول می‌انجامند و با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که پیش از هر سفر انجام می‌دهد، همراهانش را در سفر به سمت نقطه‌ی «شکست ترس» هدایت می‌کند.

در این برنامه «Bear Grylls» برای نشان دادن‌ افکار شخصی، اغلب خودش شخصا فیلمبرداری را به عهده دارد و چهره‌ای را از او شاهد هستیم که پیش از آن هرگز ندیده بودیم.

او می‌داند برای کمک به افراد برای غلبه بر ترس‌ها و نگرانی‌هایشان در زندگی، باید اعتماد آن‌ها را به‌دست بیاورد اما سختی کار آنجاست که او برای موفق شدن در کمک به آنها باید در همان حال سختگیر هم باشد.

او در این سفر سخت و خطرناک همراه با دو فرد داوطلب به دل طبیعت وحشی می‌رود و اگر برنامه‌ریزی او درست از کار درآید، آن‌ها موفق خواهند شد تا بر ترس‌هایشان غلبه کنند و زندگی جدیدی را شروع کنند.

 

نام مستند : تا مرز تسلیم شدن (Breaking Point)
نام این قسمت :قسمت 5
زبان : دوبله فارسی
زمان : 43 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 290 – 528 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
مهمانان این هفته دو مرد هستند که هر دوی آنها از بودن در محیط‌های بسته وحشت شدیدی دارند اما با این وجود «Bear» می‌خواهد در یک سفر هیجان‌انگیز آنها را به یکی از عمیق‌ترین غارها ببرد!

«مارک»، هنگامی که نوجوان بود، زیر ماسه‌ها دفن شد و در معرض خطر مرگ قرار گرفت. «مایک» هم به طور تصادفی یک بار در عمق بیست متری زمین گرفتار شد و حالا به قدری از گیرافتادن می‌ترسد که حتا نمی‌تواند همسرش را بغل کند!

در این برنامه «Bear» برنامه‌ای دارد تا آن‌ها با ترس‌هایشان مواجه شوند و امیدوار است که بتوانند بر آن غلبه کنند.

او می‌خواهد این دو نفر را به یکی از خطوط مقدم باقی مانده از جنگ جهانی اول ببرد؛ جایی که هنوز چشم‌انداز آن با سنگرها و تونل‌ها احاطه شده است.

اما برای این که «Bear» بتواند آنها را با خود به اعماق زمین ببرد، ابتدا باید اعتمادشان را جلب کند…
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/9zrpi

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *