تغذیه‌ فوق ثروتمندان با زیرنویس فارسی – قسمت 2

ا

taghzie-foghe-servatmandan

 

توضیحات : ثروتمندها هم مانند هرکدام از ما نیاز به تغذیه دارند اما در حالی که ما از سوپرمارکت‌ها خرید می‌کنیم، افراد بسیار ثروتمند با استانداردهای «میشلن»، غذاهای لوکس و اشرافی را از طریق شبکه‌های خصوصی ویژه تهیه می‌کنند. در این برنامه با تهیه کننده‌های ویژه‌ای آشنا می‌شویم که برای ثروتمندترین مشتریان خود در بریتانیا مواد غذایی گران‌قیمت تهیه می‌کنند. چهره‌ی شهر لندن تغییرات زیادی کرده به‌طوری که امروز بیشتر از نیمی از خانه‌های آن قیمتی بالاتر از ده میلیون پوند دارند و سرمایه‌داران خارجی مالک آن هستند. بنابراین تهیه‌کنندگان غذا و مواذ غذایی باید خود را با این شرایط سازگار کنند و بیشتر از گذشته برای به‌دست آوردن این بازار لوکس مبارزه کنند.
در این برنامه‌ی با چگونگی تهیه‌ غذاهای لوکس برای افراد فوق‌ ثروتمند بریتانیا آشنا می‌شویم

 

نام مستند : تغذیه‌ی فوق ثروتمندان (Feeding The Super Rich)
نام این قسمت :قسمت 2
زبان : روای دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 331 – 564 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
رقابت برای جلب توجه فوق‌ثروتمندان جدید، نوآوری‌هایی را به همراه داشته، چون تهیه‌کننده‌های غذاهای لوکس همواره مجبور می‌شوند چیز بیشتری از یک غذا برای آنها فراهم کنند.
 
از آنجا که مشتریان آنها پیش از این بهترین رستوران‌های جهان را امتحان کرده‌اند موضوعی که در دنیای غذاهای لوکس اهمیت پیدا می‌کند، تجربه‌ی خوردن غذاهای منحصر‌به‌فردی است که افراد دیگر قادر به تهیه‌ی آن نباشند و در این شرایط اقداماتی که برای تهیه غذا انجام شده و داستان‌های پشت آن از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.
 
دو سال پیش «Kenneth Benning» از «London Fine Foods» اولین مرکز تهیه خاویار در بریتانیا را تاسیس کرد. او همیشه در جست‌و‌جوی پیدا کردن راه‌های جدید برای بالابردن کیفیت محصولاتش است.
 
امروز محصولات غذایی خوب در بازارها فراوانند و رقابت برای عرضه‌ی بهترین‌ها هم سخت‌تر شده بنابراین خاویار معمولی به تنهایی کفایت نمی‌کند.
 
به همین دلیل او تصمیم گرفته تا محصول جدیدی عرضه کند که نام آن را «اکسیر جوانی» گذاشته. خاویار مخصوصی که ادعا می‌شود خواص درمانی دارد.
 
برای فوق‌ثروتمندها داستانی که در پشت هر غذا وجود دارد اهمیت زیادی دارد. برای نمونه «Ola Hansen» که ماهی آزاد دودی تهیه می‌کند، برای ماهی‌هایش موسیقی جاز می‌نوازد و مشتری‌هایش باور دارند که این کار باعث می‌شود ماهی‌هایش خوشمزه‌تر شوند.
 
«Meera Cortesi»، یکی از منحصر‌به‌فردترین دلال‌های «قارچ دنبلان» در بریتانیا است. این ماده‌ی غذایی به ویژه از نوع سفید آن، از همه بیشتر روی میز ثروتمندها دیده می‌شود.
 
«Meera» می‌تواند نوع عالی این محصول را همراه با داستان‌های جانبی خوب برای فوق‌ثروتمندها تهیه کند. او ارتباطات خانوادگی خوبی در «اومبریا» در ایتالیا دارد؛ جایی که تهیه این قارچ یک سنت قدیمی است.
 
تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
http://www.aparat.com/v/C6nGm

 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *