تغذیه‌ فوق ثروتمندان با زیرنویس فارسی – قسمت 4

ا

taghzie-foghe-servatmandan

 

توضیحات : ثروتمندها هم مانند هرکدام از ما نیاز به تغذیه دارند اما در حالی که ما از سوپرمارکت‌ها خرید می‌کنیم، افراد بسیار ثروتمند با استانداردهای «میشلن»، غذاهای لوکس و اشرافی را از طریق شبکه‌های خصوصی ویژه تهیه می‌کنند. در این برنامه با تهیه کننده‌های ویژه‌ای آشنا می‌شویم که برای ثروتمندترین مشتریان خود در بریتانیا مواد غذایی گران‌قیمت تهیه می‌کنند. چهره‌ی شهر لندن تغییرات زیادی کرده به‌طوری که امروز بیشتر از نیمی از خانه‌های آن قیمتی بالاتر از ده میلیون پوند دارند و سرمایه‌داران خارجی مالک آن هستند. بنابراین تهیه‌کنندگان غذا و مواذ غذایی باید خود را با این شرایط سازگار کنند و بیشتر از گذشته برای به‌دست آوردن این بازار لوکس مبارزه کنند.
در این برنامه‌ی با چگونگی تهیه‌ غذاهای لوکس برای افراد فوق‌ ثروتمند بریتانیا آشنا می‌شویم

 

نام مستند : تغذیه‌ی فوق ثروتمندان (Feeding The Super Rich)
نام این قسمت :قسمت 4
زبان : روای دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 331 – 564 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در این قسمت با تولیدکننده‌ی گران‌قیمت‌ترین شکلات‌های جهان آشنا می‌شویم و سری می‌زنیم به فروشگاه «Hedonism Wines»، تهیه‌کننده‌ی «شیک‌ترین» مشربات الکلی. در ادامه با شرکت تهیه‌ی غذای «On Air Dinning» آشنا می‌شویم که برای دارندگان جت‌های خصوصی غذاهای لوکس و ویژه تهیه می‌کند.
 
در ادامه هم‌چنین با «مایکل جانسون» آشنا می‌شویم؛ او اعتقاد دارد بهترین آب آشامیدنی جهان را تهیه می‌کند که قیمت هر بطری آن بیشتر از ۳۰ پوند است…
 
تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
http://www.aparat.com/v/0U3jn

 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 7 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *