تور جهانی درونز (MUSE : DRONES)


 

توضیحات : بند بسیار مشهور (میوز) که برنده جوایز متعدد و گواهی چند پلاتین (جایزه‌ای که بر اساس تعداد نسخه فروش یک آلبوم داده می‌شود) است، تور جهانی درونز (پهپادها) را در سال ۱۶-۲۰۱۵ آغاز کرد و بیش از ۱۳۰ اجرا در سراسر دنیا داشت. مخاطبان این بند که از نظر تولید صحنه به زیر پا گذاشتن مرزها معروفند، در این تور شاهد اجرای آنها در مرکز استادیوم و بر روی صحنه‌ای با طراحی خاص که تجربه حسی صوتی/تصویری ۳۶۰ درجه را برای تمام هوادارها فراهم میکند، بودند.
یکی از مهمترین ویژگیهای بصری این تور (پهپادها) بودند که به طور مستقل و خودکار بالای صحنه و سر تماشاگرها پرواز می‌کردند، و در کنار آن نمایشگرهای عظیمی که تمام مدت اعضای بند را بر روی صحنه پوشش میداد. این نمایش به همراه چراغهای ال‌ای‌دی و نور لیزر اجرای بی نقص بند را از هر جهت کامل می‌کرد. آهنگهای اصلی اجرا شده در این تور “سایکو: روانی”، “مدنس: دیوانگی”، آپرایزینگ: قیام “، “پلاگ این بیبی”، “سوپر مسیو بلک هول: سیاه‌چاله کلان جرم” و “نایتز آف سیندونیا: شوالیه های سیندونیا” بودند.
این فیلم کنسرت که از فیلمبرداری و ضبط چندین اجرا تهیه شده است شامل جلوه‌های ویژه بی‌نظیری است که تا کنون دیده نشده و دانش منحصر به فرد بند(میوز) در معرفی این مهارت ها را نشان می‌دهد.

 

نام : MUSE : DRONES
تعداد قسمت : تک قسمتی
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)

زمان : 76 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 570 مگابایت – 1 گیگ

فرمت : Mp4

 

تماشای بخشی از این برنامه (کلیک کنید)

Watch Video

 

 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *