جان سخت ها با تیم کندی با دوبله فارسی

 

توضیحات : تقریباً 80 درصد از مردم کار پشت میزنشینی دارند و20 درصد باقی مانده کار روزمره 9 صبح تا 5 بعد از ظهرشان به این صورت است. این برنامه درباره ی زنان و مردانی است که بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی جانشان را به خطر می اندازند تا کارشان را انجام بدهند.
تیم کندی دراین برنامه مأموریت دارد تا به مردم جهان نشان دهد که داشتن کارهای سخت و زیان‌آور به چه صورت‌ است.

 
نام : جان سخت ها با تیم کندی
نام انگلیسی : Hard to Kill
تعداد : 6 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 41 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 259 – 486 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
خلبان آزمایشی : خلبانان آزمایشی یکی از سخت‌ترین کارهای جهان را بر عهده دارند و باید از ایمن بودن هواپیماها در آسمان اطمینان حاصل کنند. تیم کندی در این قسمت پی می‌برد که خلبان آزمایشی بودن چه حسی دارد؛ آن هم نه فقط در بهترین روزهای کاری آن‌ها، بلکه در بدترین روزها. تیم در حین تحمل نیروی گرانش شدید با از حال رفتن مبارزه می‌کند، از ارتفاع 20 هزار پایی به پایین می‌پرد و از یک هواپیمای در حال سوختن فرار می‌کند، همه این خطرات را به جان می‌خرد تا متوجه شود که چه چیزی باعث می‌شود کار خلبان‌های آزمایشی تا این حد دشوار شود. او بعد از سقوط آزمایشی از هواپیما در کنار بهترین‌های این عرصه، متوجه می‌شود که چرا فقط کمتر از 1 درصد خلبان‌ها این شغل مرگبار را دارند.
 
گاوباز : وقتی شغل شما مواجه با یک گاو 680 کیلویی باشد؛ گاوی که برای مبارزه پرورش داده شده باشد، کار هر روزه شما به کاری خطرناک تبدیل خواهد شد. تیم کندی با کمک راهنمایی‌های یکی از قهرمانان 5 دوره گاوبازی جهان به نام راب اسمتس به صورت فشرده گاوبازی را یاد می‌گیرد تا او را برای یکی از بزرگترین مسابقات گاوبازی جهان آماده کند. تیم در شغلی که هیچ جایی برای اشتباه وجود ندارد و جان گاوسوارها در خطر است، باید خود را ثابت کند و نشان دهد که می‌تواند در استادیوم کاوتاون در کنار گاوبازهای خبره کار کند.
 
خلبان مناطق دورافتاده : تیم کندی به آلاسکا می‌رود تا درباره کار مرگبار خلبانان مناطق دور افتاده اطلاعات کسب کند. تیم با کمک خلبان باتجربه منطقه آلاسکا، مارک بارکر، متوجه می‌شود که آیا می‌تواند در بدترین حالت ممکن خلبانی در مناطق دور افتاده زنده بماند یا خیر. تیم با پشت سر گذاشتن چندین آزمون مانند فرار از بالگرد غرق‌شده در یک آزمون شبیه‌سازی شده در مرکز آموزشی نجات نیروی دریایی و نجات پیدا کردن از آب تقریباً منجمد با کمک متخصص سرمازدگی، دکتر گوردون گیزبرک، برای بدترین کابوس خلبانان این مناطق آماده می‌شود؛ یعنی سقوط در آب سرد، چیزی از زندگی واقعی سرگئی آنانوف الهام گرفته شده است.
 
تیم نجات و کنترل بهمن : تیم کندی در منطقه‌ای سری در کوه‌های راکی با یکی از تیم‌های نجات و کنترل بهمن آشنا می‌شود. تیمی که مدیریت آن برعهده آرون بریل است. او به تیم آموزش می‌دهد تا خطرات انباشت برف را مدیریت کند تا آن منطقه را برای اسکی بازها، برف‌رو سوارها و هر کسی که در کوه کار یا تفریح می‌کند امن کند. تیم در حالی که با تأثیرات ارتفاع زیاد مبارزه می‌کند خیلی سریع باید یاد بگیرد که برای زنده ماندن در این شغل مرگبار به چه چیزهایی نیاز است. از حفظ آرامش بعد از زنده به گور شدن زیر برف گرفته تا پرتاب مواد منفجره از بالگرد. تیم باید ثابت کند که این قابلیت را دارد که بعد از برف و کولاک سنگین می‌تواند عضو تیم آرون شود.
 
خنثی‌سازی بمب : تیم کندی به اردوگاه نظامی پندلتون در کالیفرنیا می‌رود تا با بهترین‌های حرفه خنثی‌سازی بمب آموزش ببیند. تیم با کمک نیروهای دریایی زبده با ابزارهای این کار آشنا می‌شود، به سخت‌ترین شکل ممکن متوجه می‌شود که این کار مرگبار صرفاً به آمادگی جسمانی نیاز ندارد، و بمب‌های کنار جاده‌ای را از دور منفجر می‌کند. تیم برای اثبات توانایی‌های خود باید آزمون دستکش آهنین لباس مخصوص خنثی‌سازی بمب را پشت سر بگذارد؛ مجموعه‌ای از آزمون‌های استقامت و دقت که در یک لباس مخصوص 40 کیلویی انجام می‌شود. اگر او بتواند با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارد، می‌تواند در یکی از مأموریت‌های شبه‌واقعی برای خنثی‌سازی بمب با فشنگ جنگی شرکت کند.
 
ماهیگیری تجاری : تیم کندی سوار بر کشتی ماهیگیری به اقیانوس اطلس می‌رود تا یکی از خطرناک‌ترین مشاغل جهان را تجربه کند؛ ماهیگیری تجاری. او به کمک کاپیتان زبده این کشتی یعنی فرد ماترا کار با طناب‌ها را در شهر نارا گانست ایالت رود آیلند یاد می‌گیرد. سپس به فورت لادردیل ایالت فلوریدا می‌رود تا در آموزشگاه نیروی دریایی نحوه زنده ماندن بعد از وقوع حادثه برای کشتی را بیاموزد. تیم برای انجام صحیح این کار باید چگونگی تعمیر کشتی‌های در حال غرق شدن یا آتش‌گرفته را بیاموزد، در عرض کمتر از 10 دقیقه یکی از همکاران خود که در آب افتاده است را نجات دهد و برای بدترین حالت ممکن یعنی وقتی که همه این فجایع به صورت همزمان رخ می‌دهند آماده شود.
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
برای دانلود رو دکمه های آبی زیر کلیک کنید
 
 
 
 
 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *