جیمی و آشپزی مادربزرگ های ایتالیایی

 

توضیحات : در این سری جدید، جیمی با بهترین دوست و مربی جنارو کنتالدو از شهر آفتابی و پهناور سیسیلی تا به آلپ پر از برف برای دیدن ستاره های آشپزخانه های ایتالیایی یعنی مادرها و مادربزرگ ها سفر کند. آنها به دنبال بهترین غذاهای خانگی ایتالیا هستند تا با الهام گرفتن از آنها غذاهای ایتالیایی فوق العاده ای را ارائه دهند، در واقع با مواد تشکیل دهنده ی بسیار ساده شگفت انگیز ترین غذا ها را درست کنند. جیمی عاشق طبیعت، مردم و بیشتر از همه غذاهای بی نظیر ایتالیایی است . آشپزی ایتالیایی تنها درباره ی سرآشپزهای میشلین استار نیست، بلکه راجع به دستور پخت های خانگی بسیار خوشمزه است . مادرها و مادربزرگ ها ترجیح می دهند تا از دستورپخت هایی که نسل به نسل به آنها رسیده است استفاده کنند و جیمی مصمم است تا اسرار آشپزخانه آنها را بیاموزد.
 
نام : جیمی و آشپزی مادربزرگ های ایتالیایی
نام انگلیسی : Jamie Cooks Italy
تعداد : 8 قسمت
زبان : راوی دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 46 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 293 – 552 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 – جزایر آیولین : جیمی سفر ماجراجویانه ی خود را به ایتالیا با غذاهای دریایی و پاستاهای خوشمزه در جزایر هیجان انگیز آیولین شروع میکند.
 
قسمت 2 – پولیا : این هفته جیمی به پولیا ی با شکوه می رود تا دستور پخت های خانوادگی ای را که این منطقه دیدنی را که به معرکه‌ترین مقصد غذا در ایتالیا تبدیل کرده است را پیدا کند.
 
قسمت 3 – ناپل : جیمی در پشت خیابان های زمخت ناپل غذاهای سرپایی خیابانی ای را کشف می کند که گفته می شود نوع قدیمی‌ پیتزا های مدرن هستند
 
قسمت 4 – باسیلیکاتا : در این قسمت جیمی به دنبال دستور پخت های خوشمزه ی روستایی به‌ سمت یکی از مناطق کمتر شناخته شده ی ایتالیا در حرکت است.
 
قسمت 5 – سیسیلی : در قله کوه اِتنا ، جیمی مری بری را که اهل سیسیلی است ملاقات می کند، کسی که به جیمی یک کلاس پیشرفته‌ در زمینه ی شیرینی های سیسیلی هدیه می کند، که الهام بخش کانولی های خوشمزه ی شکلاتی جیمی است
 
قسمت 6 – توسکانی : جیمی در حومه ی شهر خوش‌منظره‌ی کیانتی ملکه ی کتاب آشپزی، مادربزرگ میریام 88 ساله را ملاقات می کند کسی که نحوه ی پخت خورشت گاو محبوب و پاستای پاپاردله خانگی را به او یاد می دهد. .
 
قسمت 7 – رُم : در این هفته جیمی در پایتخت پرهیاهوی ایتالیا دستورپخت های سریع، تازه و آسانی که رومی های مشغول هر روز می پزند را پیدا کرده و یادمی گیرد.
 
قسمت 8 – پیه‌د‌مونت : اواسط زمستان است و جیمی در بالای رشته کوه های پر از برف آلپ در جستجوی غذاهای افسانه ای پیه دمونت است
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *