خلاصه قسمت های در تعقیب جوئل لمبرت

پشت صحنه ها : در این قسمت بسیار هیجان‌انگیز، «جول لمبرت» عضو پیشین یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در برابر یکی از نخبه‌ترین واحدهای تعقیب جهان قرا می‌گیرد. در ادامه از نزدیک با فشارهای شدیدی که «لمبرت» در این گریز متحمل می‌شود و همچنین خطرات مرگباری که افراد همراه او را در این ماموریت تهدید می‌کند نیز آشنا می‌شویم.
 

آفریقای جنوبی: نقشه فرار : در این قسمت خواهیم دید که آیا «جول لمبرت» عضو پیشین یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در حالی که فقط ۴۸ ساعت مهلت دارد، می‌تواند با کمک تاکتیک‌هایی زمان خدمت در نیروهای ویژه فرا گرفته، از دست نیروهای ویژه‌ی نخبه‌ی
«International Anti-Poaching Foundation» فرار کند؟ کدام‌یک در کارشان قوی‌تر هستند؟ جول یا نیروهای ویژه؟
 

تعقیب در آریزونا : چه کسی برنده ی واقعی بازی تعقیب و گریز خواهد شد، «جول لمبرت» عضو پیشین یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا یا نیروهای ویژه‌ی ارتش آمریکا به نام واحد «Phantom Recon»؛ نیروهایی که ۴۸ ساعت برای گرفتن «لمبرت» فرصت دارند. چه کسی برنده خواهد شد؟

 
فیلیپین: فرار در جنگل : در این قسمت «جول لمبرت» عضو پیشین یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در برابر رنجرهای نیروی ویژه‌ی ارتش فیلیپین به نام «Scout Rangers» قرار می‌گیرد؛ نیروهایی که ۴۸ ساعت فرصت دارند تا در دل جنگل‌های انبوه، «لمبرت» را دستگیر کنند. در این برنامه‌ی بی‌نظیر فرار برای «لمبرت» آسان نخواهد بود چون این رنجرها می‌خواهند ثابت کنند که در عملیات تعقیب بی‌نظر هستند.

 
لهستان: فرار مشکل : در این قسمت همراه با «جول لمبرت» عضو پیشین یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا، به لهستان سفر می‌کنیم؛ جایی که او به سختی تلاش خواهد کرد تا از دست نیروهای ویژه‌ی مرزبانی این کشور، «Straz Graniczna» فرار کند. آن ها برای دستگیر کردن «جول» با تمام امکاناتی که در اختیار دارند ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت.
 
پاناما: شنا برای نجات : در این قسمت همراه با «جول لمبرت» عضو پیشین یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا، به جنگل‌های جزیره‌ی «سن خوزه» در پاناما سفر می‌کنیم؛ جایی که «جول» به سختی تلاش خواهد کرد تا از دست نیروهای ویژه‌ی مبارزه با مواد مخدر آن کشور به نام «SENAFRONT» فرار کند. این نیروها ۳۶ ساعت فرصت دارند تا «جول» را دستگیر کنند. آیا او موفق به فرار می‌شود؟
 
فرار در ججودو : در این قسمت همراه با «جول لمبرت» عضو پیشین یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا، به جزیره‌ی «ججودو» در کره شمالی سفر می‌کنیم؛ جایی که او در چالشی بسیار سخت، که پیش از این تجربه نکرده، باید از دست نیروهای پلیس این کشور فرار کند. آیا با وجود ۵۰۰۰ دوربین که در این جزیره برای رصد وجود دارد، او موفق به فرار خواهد شد؟
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *