تماس با 911 با زیرنویس فارسی – قسمت هشتم

ا

911

 
توضیحات : این برنامه ترکیبی است از اتفاق‌های ترسناک و جنایی؛ برنامه‌ای که تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در فیلم‌های ترسناک خواهد بود.

در این برنامه داستان واقعی افرادی را که شخصا با ۱-۱-۹ تماس گرفته‌اند از زبان خودشان خواهیم شنید و لحظه‌های وحشتناکی را که در انتظار کمک پلیس هستند حس خواهیم کرد.

این فیلم با بازسازی‌های تصویری پیشرفته و حرفه‌ایِ اتفاقات واقعی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که بیننده کنجکاوانه داستان را تا آخرین لحظه دنبال خواهد کرد.

 

نام مستند : تماس با 911 (Panic 9-1-1)

نام این قسمت : قسمت هشتم

زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)

زمان : 40 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در این قسمت از برنامه‌ی «تماس با ۱-۱-۹» شاهد سه ماجرا خواهیم بود:

ماجرای اول از آن‌جا اغاز می شود که یک مرد ۵۰ ساله در حال خوردن صبحانه در خانه‌اش است که متوجه می‌شود دو نفر که صورت‌هایشان را با ماسک نینجا پوشانده‌اند، قفل درِ پشتی خانه‌ی او را باز می‌کنند و در همین زمان او با ۱-۱-۹ تماس می‌گیرد و بعدا متوجه می‌شود که اگر تنها ده دقیقه دیرتر این کار را کرده بود، چه سرنوشتی ممکن بود در انتظارش باشد!

حادثه‌ی دوم داستان دختر دانشجویی است که تلفن همراهی که در کیف درسی‌اش دارد تنها امید او برای نجات از دست دوست پسر سابق‌اش است که او را از دانشگاه ربوده و در یک رختخواب داخل یک وانت دزدی مخفی کرده.

و داستان آخر ماجرای زنی است که پس از آن‌که می‌بیند ماشین مشکوکی در راه جلوی پارکینگ خانه‌ی او وارد می‌شود، انتخاب زیادی ندارد و هنگامی که غریبه‌‎ی مهاجم راه خود را به درون خانه‌اش باز می‌کند، آن جا را ترک کرده و در جست‌و‌جوی جایی امن برای مخفی شدن به درون کمدی در طبقه‌ی بالای خانه‌اش می‌رود.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید
http://www.namasha.com/v/WhkoRhlV
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *