دانلود تردستی های اندرو با دوبله فارسی – قسمت دوم

ا

tardasti

 
توضیحات : “اندرو مین” فردی است که در اجرای تردستی‌های بسیار دیدنی، مهارت شگفت‌انگیزی دارد . او یک شعبده باز بی‌نظیر و درسرساز با حس شوخ‌طبعی فراوان است.

اندرو در هر قسمت از این برنامه به شکلی جذاب و دیدنی، غیرقابل انتظارترین و بهترین شعبده‌بازی‌ها را اجرا کرده و کاری می‌کند تا بعضی از افرادی که با هم دوست هستند یا اعضای خانواده، بتوانند از هم‌دیگر در مواردی خاص انتقام بگیرند!

در این برنامه او در هر قسمت به سراغ مردم عادی کوچه و خیابان رفته و با استفاده از تردستی و حیله‌های شعبده‌بازی، آن‌ها را غافلگیر می‌کند و در موقعیت‌های عجیب و غیرقابل پیش‌بینی بی‌نظیری قرار می‌دهد..

 

نام برنامه : تردستی های اندرو (Don’t Trust Andrew Mayne)
نام این قسمت : قسمت دوم

زبان: دوبله فارسی

زمان : حدود 40 دقیقه

حجم : 215 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

اندرو این هفته‌ می‌خواهد به یک مرد کمک کند؛ مردی که تازه ازدواج کرده و زن او بیشتر وقت‌اش را تلویزیون می‌ببیند تا این که با شوهر جدیدش روابط عاشقانه داشته باشد.

«جرالد»، وقتی با «سوازینا» ازدواج کرد البته نمی‌دانست که او تا چه حد به دیدن تلویزیون معتاد است. حالا تلویزیون برای جرالد در حکم الهه‌ای ۴۲ اینچ و قدرتمند است که برای به دست آوردن محبت زن‌اش باید با آن بجنگد.

اما گویا اندرو می‌داند چه‌طور آتش علاقه‌ی «سوازینا» را به جای تلویزیون، به «جرالد» روشن کند.

اندرو پیش از آن که برای از بین بردن اعتیاد «سوازینا» وارد عمل شود، با تردستیها و ایجاد توهمات شگفت‌انگیز مردم کوچه و خیابان را بهت‌زده می‌کند.

اما آیا اندرو سرانجام در هدفی که دارد موفق شود یا «سوازینا» و «جرالد» متوجه می‌شوند که به درد هم نمی‌خورند و به اصطلاح کانالشان با هم فرق دارد!

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/P49YTgdx
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *