دانلود تردستی های اندرو با دوبله فارسی – قسمت دهم

ا

tardasti

 
توضیحات : “اندرو مین” فردی است که در اجرای تردستی‌های بسیار دیدنی، مهارت شگفت‌انگیزی دارد . او یک شعبده باز بی‌نظیر و درسرساز با حس شوخ‌طبعی فراوان است.

اندرو در هر قسمت از این برنامه به شکلی جذاب و دیدنی، غیرقابل انتظارترین و بهترین شعبده‌بازی‌ها را اجرا کرده و کاری می‌کند تا بعضی از افرادی که با هم دوست هستند یا اعضای خانواده، بتوانند از هم‌دیگر در مواردی خاص انتقام بگیرند!

در این برنامه او در هر قسمت به سراغ مردم عادی کوچه و خیابان رفته و با استفاده از تردستی و حیله‌های شعبده‌بازی، آن‌ها را غافلگیر می‌کند و در موقعیت‌های عجیب و غیرقابل پیش‌بینی بی‌نظیری قرار می‌دهد..

 

نام برنامه : تردستی های اندرو (Don’t Trust Andrew Mayne)
نام این قسمت : قسمت دهم

زبان: دوبله فارسی
زمان : حدود 20 دقیقه

حجم : 105 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

این هفته اندرو با زن غمگین و ناامیدی به نام «فرانسیس» آشنا می‌شود که شوهرش به نام «لی»، بیشتر وقت‌اش را به شکار و ماهی‌گیری می‌گذراند تا با او. فرانسیس کارش به جایی رسیده که با خودش فکر می‌کند اگر شاخ روی سرم بگذارم شاید شوهرم به خاطر علاقه‌اش به شکار هم که شده توجهی به من بکند. فرانسیس دوست دارد زندگی‌شان کمی رمانتیک‌تر و علشقانه‌تر باشد.

اندرو بهتر است سریع‌تر دست به‌کار شود و نقشه‌ای بکشد تا روابط او با همسرش را بهتر کند. شاید بهتر باشد فرانسیس را به بمبیی بفرستند؟ اما اندرو نقشه‌ی بهتری دارد و آن این است که تله‌هایی برای «لی» بگذارد که او را از سوراخ خودش بیرون بکشد.

با الهام از این داستان، اندرو به سبک خودش به شکار می‌رود؛ شکاری که در آن مانند همیشه از تردستی‌ها و حیله‌های شعبده بازی استفاده می‌کند و البته در میان راه طعمه‌هایی از همه جا بی‌خبر هم به چنگ می‌آورد. و سرانجام در روز بزرگ، آیا اندرو به هدف خودش می‌رسد یا این که اندرو هم‌چنان روابط بدی با همسرش خواهد داشت؟

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/uk4thdVa
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *