ابر سازه ها با دوبله فارسی – پل گلدن گیت

ا

abar-saze-abar-pol
 

توضیحات : مجموعه مستندهای ابر سازه ها (Mega Structures) یکی از مشهورترین آثار مستند موسسه نشنال جئو گرافیک است که در هر قسمت آن شما با نحوه ساخت بزرگترین ، بلندترین ، طولانی ترین ، عجیب ترین و معروف ترین سازه های ساخته شده در جهان به دست بشر در طول تاریخ آشنا می شوید. در هر قسمت از این مجموعه نگاهی متفاوت به عمق ساخت و ساز و همچنین مصاحبه با طراحان و مدیران پروژه و ارائه راهکارهای نوین در جهت بر طرف نمودن مشکلات در صنعت ساخت و ساز می پردازد.

 

نام مستند : ابر سازه ها

نام این قسمت : پل گلدن گیت

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

حجم : 200 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت :MKV
 

خلاصه داستان این قسمت
 

رای هفتاد سال ,مشهورترین پل دنیا تحت شدیدترین حملات از طرف نیروهای ویران گر طبیعت بوده است. جریان های پر خطر آب , پایه های آن را خرد کرده و در هم می شکند.
بادهای شدید, برج های آن را خم کرده و مه دریایی سرشار از نمک , قلب فلزی آن را می فرساید. با تیمی خستگی ناپذیر که دائم مشغول تعویض بتن های ترک خورده و آهن های زنگ زده می باشندهمراه هستیم ,تا پل یک قدم دیگر پا برجا بماند.اما بدترن آن ها هنوز در راه است.
زلزله شناسان پیشبینی زلزله ی عظیمی را کرده اند که زلزله های کشنده ی قرن اخیر در برابر آن کوچک به شمار می آید. زلزله ای که می تواند این پل را قطعه قطعه کرده و به انتهای آب های خلیج بفرستد

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *