انسان های شگفت اور با دوبله فارسی – تولد زودرس : مرز مرگ و زندگی

ا

 

توضیحات : این مجموعه‌ی زیبا و شگفت‌انگیز داستان زندگی انسان‌های خارق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد که با افکار٬ مهارت‌ها و توانایی‌هایشان دست به خلق شگفتی‌هایی می‌زنند که باور آن برای انسان‌های معمولی دشوار است. از مهارت‌های شعبده‌باز مشهور٬ دن وایت٬ برای یافتن راهبان جادوگر در نپال گرفته تا اسکیت‌سواری پسربچه‌ای نابینا و یا قوه فکری نابغه‌ی ریاضی٬ این برنامه شما را با انسان‌های شگفت‌آوری آشنا می‌کند که توانایی‌ و مهارت‌شان همگان را متعجب ساخته است

 

نام مستند : انسان های شگفت اور

نام قسمت : تولد زودرس : مرز مرگ و زندگی

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 315 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV
 

خلاصه داستان این قسمت
 

نوزادانی که چهار ماه زود به‌دنیا آمده‌اند – یعنی در هفته‌ی بیست و سوم بارداری – در مرز مرگ و زندگی‌اند. آدام ویشارت کارگردان برجسته، موقعیت بی‌سابقه‌ای برای فیلمبرداری از یک بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان پیدا کرده و تقلای این نوزادان برای زنده ماندن را دنبال می‌کند.
بختشان بسیار کم است: از هر ۱۰۰ تای آنها، تنها یکی بدون معلولیت به بزرگسالی می‌رود. به‌خاطر این آمارها، هلندی‌ها این نوزادان را احیا نمی‌کنند و حالا مدیران سازمان بهداشت ملی از خود می‌پرسند آیا این هزینه را می‌توان صرف بیماران دیگری کرد؟
بهای زندگی، داستان منقلب‌کننده آدم‌هایی را می‌گوید که زندگی روزمره آنها تحت‌تاثیر تولد شدیدا نارس قرار گرفته است. اخلاقیات گنگ‌اند، چرا که نتایج تفاوت گسترده‌ای دارند. آیا زنده نگه داشتن این نوزادان، اوج پیشتازی و نبوع پزشکی است، یا آنکه علم دارد بیش از حد در کار طبیعت دخالت می‌کند؟

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 11 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *