بدن انسان در تنگنا با دوبله فارسی – حواس

ا

Badane Ensan Dar Tangna

 

توضیحات : ما اغلب اوقات بدن خود را دسته کم می گیریم . اما بدن ما هنگامی که تحت فشار باشد به خوبی می تواند به ما نشان دهد که چقدر خارق العاده است . این ماشین پیچیده در طی چند میلیون سال تکامل یافته است . به دلیل پیچیدگی زیاد بدن ما هنوز در مورد خیلی چیزها که در درونمان می گذرد سردرگم هستیم . بدن ما دنیایی مخفی است اما اکنون می توانیم آن را به مورد کاوش قرار دهیم کاری که قبلا هرگز امکان پذیر نبود

 

نام مستند : بدن انسان در تنگنا

نام این قسمت : قدرت

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : حدود 45 دقیقه

حجم هر قسمت : حدود 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
ما اغلب اوقات قدر بدن هایمان را نمی دانیم . اما هنگامی که تحت فشار قرار می گیریم آن ها به ما نشان می دهند که به راستی تا چه اندازه شگفت انگیزاند.
این ماشین پیچیده حاصل میلیون ها سال تکامل است . در عین پیچیدگی زیاد هنوز هم توسط اتفاقاتی که در درون ما می افتد متحیر می شویم .
درون ما دنیای نهان است که امروزه می توان آن را در فضایی سه بعدی به شکلی که هیچ کس تا به حال ندیده است کاوش کرد .
حواس با فراهم آوردن امکان دیدن , شنیدن , لمس کردن جهانمان ما را زنده نگه می دارند . آن ها از زیر پوستمان آغاز می شوند و بیش از یک میلیون حس کوچک ما را به داده های پردازش نشده تامین می کنند .
چهل و پنج مایل تار عصبی به ما امکان آن را می دهند تا با سرعتی باورنکردنی واکنش نشان دهیم . این حواس ما را از خطر آگاه می کنند . هنگامی که مورد هجوم قرار می گیریم آن ها در خط دفاعی بدن ما آماده می باشند . آن ها به ما اجازه می دهند تا شاهکارهای چشم گیری بیافرینیم . حواس زندگی ما را هنگامی که منتهای درجه تحت فشاریم نجات می دهند
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 11 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *