بدن انسان در تنگنا با دوبله فارسی – قدرت مغز

ا

Badane Ensan Dar Tangna

 

توضیحات : ما اغلب اوقات بدن خود را دسته کم می گیریم . اما بدن ما هنگامی که تحت فشار باشد به خوبی می تواند به ما نشان دهد که چقدر خارق العاده است . این ماشین پیچیده در طی چند میلیون سال تکامل یافته است . به دلیل پیچیدگی زیاد بدن ما هنوز در مورد خیلی چیزها که در درونمان می گذرد سردرگم هستیم . بدن ما دنیایی مخفی است اما اکنون می توانیم آن را به مورد کاوش قرار دهیم کاری که قبلا هرگز امکان پذیر نبود

 

نام مستند : بدن انسان در تنگنا (Pushing the Limits)

نام این قسمت : قدرت مغز

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : حدود 45 دقیقه

حجم هر قسمت : حدود 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
ما اغلب اوقات بدن خود را دسته کم می گیریم . اما بدن ما هنگامی که تحت فشار باشد به خوبی می تواند به ما نشان دهد که چقدر خارق العاده است . این ماشین پیچیده در طی چند میلیون سال تکامل یافته است . به دلیل پیچیدگی زیاد بدن ما هنوز در مورد خیلی چیزها که در درونمان می گذرد سردرگم هستیم .
بدن ما دنیایی مخفی است اما اکنون می توانیم آن را به صورت سه بعدی مورد کاوش قرار دهیم کاری که قبلا هرگز امکان پذیر نبود .
بافتی سه پوندی بر روی ستون فقرات همه ی اعمال ما را کنترل می کند . مغز ما سریع تر از هر کامپیوتری کار می کند به طور حیرت انگیزی در هر ثانیه هزاران هزار دستورالعمل را پردازش می کند .
اما برای حفظ زندگی ما مغز می تواند به ما بگوید چه چیزی بخوریم و حتی چه موقع از انرژیمان استفاده کنیم و هنگامی که می خواهیم نیروی بیکرانی آزاد می کند . مغز ما ماهیچه ها را به حرکت در آورده و زندگی ما را پیش می برد .

 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *