حیات وحش در باغ وحش با دوبله فارسی – کوآلای پرنده و تربیت فک

ا

hayate-vahsh
 
توضیحات : مجموعه مستند هیجان‌‌انگیز حیات وحش در باغ وحش، دنیای جالب باغ وحش تارونگا در سیدنی استرالیا را نمایش می‌دهد که بیش از 2600 حیوان در فضای 28 هکتاری آن زندگی می‌کنند. شاهد تولد سه توله ببر سوماترایی باشید و سفر یک زرافه ماده توسط کشتی باری از روی دریای تاسمان را دنبال کنید. حیات وحش در باغ وحش، نگاهی اجمالی به یک محیط کاری واقعا منحصر‌به‌ فرد است و امکان تجربه دنیای یک باغ وحش از زاویه‌ ای کاملا جدید را برای بینندگان فراهم می‌کند.

 

نام مستند : حیات وحش در باغ وحش (Wild Life at the Zoo)

نام این قسمت : کوآلا ی پرنده و تربیت فک

زبان : دوبله فارسی

زمان : 30 دقیقه

حجم : 135 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
یک کوآلای نر به نام هانتر به کالیفرنیا منتقل می‌شود او قرار است آنجا مخزن ژنتیک را افزایش داده و به رشد جمعیت کوآلاها در باغ وحش‌های آمریکا کمک کند. هانتر برای رسیدن به‌ مقصد باید سفری ۱۴ ساعته با یک هواپیمای تجاری را پشت سر بگذارد، اما نه در قسمت درجه یک. او بطور محفوظ در قسمت باری سفر خواهد کرد. متصدیان نگهداری صندوق ویژه‌ ای برای او ساخته‌ اند و کاپیتان دمای مناسبی را برای او تنظیم کرده است. هانتر به‌ شکل مناسبی با برگ‌ های اوکالیپتوس مورد علاقه‌ اش تغذیه شده و یک شاخه خاص به‌ عنوان محل نشستن به او داده می‌شود. حالا باید دید که هانتر چطور با پروازی طولانی در ارتفاع ۱۲۰۰۰ متری کنار می‌آید.
 
هانتر به کالیفرنیا می‌رسد. او باید وظایف جفت‌ گیری‌ اش را در باغ وحش لس‌ آنجلس انجام دهد. متصدیان انتظار دارند در باغ وحش لس‌آنجلس از او که یکی از اجتما عی‌ترین کوآلاهاست، استقبال شایانی شود. اما کوآلاهای ماده می‌توانند تند مزاج باشند و معلوم می‌شود که دو کوآلای ماده، جورجی و کیلارنی از دیدن او خوشنود نیستند و جلب علاقه آن‌ ها زمان‌ بر است.
 
هنگامی‌که فرانکلین، فک دریایی خزدار قطبی، به نیو ساوت ولز در ۲۰۰۰ کیلومتری خانه‌ اش در اقیانوس کبیر جنوبی آورده شد، یک فک دریایی جوان بود. وقتی دامپزشکان اولین بار او را آزمایش کردند، بین مرگ و زندگی دست‌ و پا می‌زد. فرانکلین به‌ آرامی بهبود یافته و هنگامی‌که کنار فک‌های دیگر قرار می‌گیرد مانند یک حیوان بالغ کامل و قوی رفتار می‌کند. او برای گرفتن نقشی در نمایش فک‌های تارونگا مدتی با مربی‌ ها تمرین می‌کند. فرانکلین برای اولین بار در نمایش فک‌ ها حاضر می‌شود تا حرکات منحصربه‌ فردی که نژاد او را به نژادی خاص تبدیل کرده به عموم نشان دهد.
 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/Gahru
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 9 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *