راز های گذشته با دوبله فارسی – شکافتن کفن

ا

razhaye Gozashteh

 

توضیحات : از نوستراداموس تا داوینچی تا انجیل، این مجموعه حیرت انگیزترین پیشگویان و پیشگوییها، نشانه­ ها و شگفتیها رو بررسی میکنه و در پی رمزها و سرنخهای پنهانی میگرده که سعی در پیش بینی آینده دارند

 

نام مستند : راز های گذشته

نام این قسمت : شکافتن کفن

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 218 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

کفن تورین برای قرن‌ها سنگ بنای ایمانِ میلیون‌ها نفر بوده است. بسیاری معتقدند که این کفن، شاهدی است دست اول که نحوه‌ مرگ عیسی مسیح بر روی صلیب را نشان می‌دهد. اما آیا کفن تورین واقعی است و یا جعلی است استادانه؟ آیا نابغه‌ی دوران رنسانس، لئوناردو داوینچی، با تیزهوشی خود، کلیسای کاتولیک را فریب داده است؟
آزمایش‌های علمی‌ای که در گذشته بر روی کفن تورین انجام شده اطلاعات بسیاری را روشن کرده و حاشیه‌های بسیاری را بوجود آورده است. در این برنامه، گروهی از دانشمندان که پروژه‌ تحقیقاتی کفن تورین یا به اختصار اس.تی.یو.آر.پی را بنیانگذاری کرده‌اند، در این‌باره بحث می‌کنند که منشأ کفن چه بوده و آیا ممکن است تصویر نقش بسته بر روی آن، نقاشی باشد؟
یک متخصص بازنشسته‌ی صحنه‌ی جرمِ اف.بی.آی، یافته‌های گروه دانشمندان را بررسی کرده و توضیح می‌دهد که آیا لکه‌های شبیه خون‌ موجود بر روی کفن، می‌توانند درباره‌ زخم‌های مسیح اطلاعاتی را در اختیار ما بگذارند؟ بهترین انیماتورهای لس‌انجلس در همکاری با یکدیگر و در کنار عکاسی که چندین دهه بر روی کفن تورین کار کرده، با استفاده از داده‌های تصویری‌‌ای که کفن در اختیارشان قرار می‌دهد، مدلی ۳بعدی از آن می‌سازند. آیا این تکنیک می‌تواند نشان دهد که عیسی مسیح از فرق سر تا نوک پا، چگونه ظاهری داشته است؟

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *