راز های گذشته با دوبله فارسی – همه چیز درباره دلار

ا

razhaye Gozashteh

 

توضیحات : از نوستراداموس تا داوینچی تا انجیل، این مجموعه حیرت انگیزترین پیشگویان و پیشگوییها، نشانه­ ها و شگفتیها رو بررسی میکنه و در پی رمزها و سرنخهای پنهانی میگرده که سعی در پیش بینی آینده دارند

 

نام مستند : راز های گذشته

نام این قسمت : همه چیز درباره دلار

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 218 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

اسکناس یک‌دلاری، شناخته‌شده‌ترین ارزِ دنیا است. این اسکناس نمادی است از ثروت و مادی‌گرایی و بیانی از رویای آمریکایی. شیئی روزمره که ما بدان می‌نگریم اما به ندرت آن را می‌بینیم. با اینحال این اسکناس پُر است از نمادهایی چشمگیر که از مُهر بزرگ، نشان ملی آمریکا، وام گرفته شده‌اند. اما چه کسانی این نمادها را در پشت اسکناس یک دلاری قرار داده‌اند و معنای این نمادها چیست؟
تفسیر این نمادها مدت‌ها است که محل بحث و منازعه بوده است. معتقدان به نظریه‌ی توطئه می‌گویند در آمریکا گروهی مخفی و بسیار قدرتمند وجود دارد که می‌خواهد ارزش‌ها و باورهای خود را بر دنیا تحمیل کند و فراماسون‌ها در مرکز این گروه قرار دارند. آنها معتقدند که اسکناس یک دلاری پُر است از تصاویر فراماسونی و پیام‌های پنهان.

این فیلم مستند، ریشه‌های طراحی اسکناس یک دلاری را پیگیری می‌کند، ریشه‌هایی که قدمت‌شان به دوران پدران بنیانگذار آمریکا بازمی‌گردد. این فیلم ادعاهایی را بررسی می‌کند که بر طبق آنها کسانی که ایالات متحده را بوجود می‌آورند، بخشی از یک توطئه‌ی بزرگ و اعضای انجمنی مخفی بوده‌اند و عمداً پیام‌هایی رمزی را در طراحی مُهر بزرگ آمریکا وارد می‌کنند.
در این برنامه متوجه می‌شویم که مهر بزرگ آمریکا از ابتدا دو وجه داشته و این سوال را مطرح می‌کنیم که چرا وجه پشتی مهر برای بیش از یکصد سال مورد استفاده قرار نمی‌گیرد تا اینکه سرانجام بر پشت اسکناس یک دلاری ظاهر می‌شود، آنهم با دستور یکی از مشهورترین رؤسای جمهور فراماسونِ آمریکا: فرانکلین دی.روزولت

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 11 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *