راز های گذشته با دوبله فارسی – در جستجوی فرانکشتاین واقعی

ا

razhaye Gozashteh

 

توضیحات : از نوستراداموس تا داوینچی تا انجیل، این مجموعه حیرت انگیزترین پیشگویان و پیشگوییها، نشانه­ ها و شگفتیها رو بررسی میکنه و در پی رمزها و سرنخهای پنهانی میگرده که سعی در پیش بینی آینده دارند

 

نام مستند : راز های گذشته

نام این قسمت : در جستجوی فرانکشتاین واقعی

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 223 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
فرانکنشتاین قریب به ۲۰۰ سال است که کابوس دنیا است. داستان دانشمندی نابغه اما دیوانه که در وحشت‌آورترین داستانی که تاکنون خلق شده، از اعضای بدن اجساد تازه هیولایی مهیب می‌سازد. اما آیا ممکن است که وحشت نگران‌کننده‌ی خلق هیولاها به جای خیال ریشه در حقیقت دشته باشد؟

در جستجوی فرانکنشتاین واقعی درباره‌ی دانشمندان حقیقی بی‌پروایی تحقیق می‌کند که در تلاش برای یافتن نیروی پنهان حیات دست به آزمایشاتی غریب زدند.

سفری به بولونیا جایی که لوییجی گالوانی و خواهرزاده‌اش جیووانی آلدینی سعی می‌کنند با استفاده از نیروی برق به اجساد حیوانات و مجرمان اعدامی زندگی دوباره بدهند.

فرانکنشتاینی واقعی در اسکاتلند که آزمایش‌هایی خونین و شوکه کننده بر روی زنده کردن مردگان انجام داد و جهان علم را مبهوت و وحشتزده ساخت.

سفری به قلعه‌ی حقیقی و رازآلود فرانکنشتاین در دارمشتات، جایی که راز مخوفی درباره‌ی یک کیمیاگرِ آلمانیِ دزد قبرها وجود دارد.
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 11 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *