رمزگشایی تاریخ بشریت با دوبله فارسی – ظهور و پیشرفت ماشین‌ آلات

ا

ramzgosha

 
توضیحات : رمزگشایی تاریخ بشریت، داستان جذاب دوازده نیرویی است که سرنوشت بشریت را به روش های خارق العاده ای تعیین کرده اند. این برنامه ما را به سفری در شجرنامه ی انسان از آغاز تا امروز می برد و نگاهی موضوعی به تکامل در طول عصرها می اندازد و نشان می دهد که چطور نیروهایی مختلف جهانی در شکل دادن به آنچه که ما امروز هستیم موثر بوده اند.

نیروهای خشونت بار طبیعت ما را مجبور به وفق دادن خویش یا پذیرش نابودی کرده اند و قانون بقا ما را به سمت اختراعات تکنولوژیکی جدید کشانده است، که به نوع خود هستی ما را تغییر داده اند. نیاز ما به غذا، تمدن را به وجود آورده و نیاز برای زندگی تجملاتی تر دنیای ما را دگرگون کرده است. داستان های حیرت انگیز از سرتاسر جهان و ارتباطات شگفت انگیزتر آن ها با یکدیگر، در این برنامه رمز از تاریخ بشریت می گشایند.

 

نام مستند : رمزگشایی تاریخ بشریت (Mankind Decoded)

نام این قسمت : ظهور و پیشرفت ماشین‌ آلات

زبان : دوبله فارسی

زمان : 21 دقیقه

کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)
حجم : 260 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

لوازم و ماشین ها به ما این اجازه را داده اند که بر ناتوانی ها و کمبودهایمان غالب و تبدیل به موفق ترین موجود روی این سیاره شویم. اما همین وسیله ها آنچه که ما را انسان می کند را نیز زیر سوال برده اند.

۱۵۰۰۰۰ سال پیش، انسان ها فقط یکی از موجودات روی کره ی زمین بودند، اما باتوجه به خلاقیت بالای انسان، به زودی سنگ در دست ما تبدیل به وسیله شد. یک سنگ تیز تبدیل به سر نیزه شد و به ما اجازه داد که بر کمبودهایمان فائق بیاییم. ۱۲۰۰۰ سال قبل، عصر یخ جهان را در بر گرفت و اجداد ما نوع خیلی کوچک تری از نیزه را اختراع کردند، چیزی که ما امروز هم هنوز از آن استفاده می کنیم: سوزن. این اختراع امکان درست کردن لباس و تطبیق پذیری بیشتری را فراهم کرد و امکان بقا را گسترش داد.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *