زمان فاجعه با دوبله فارسی – آخرین ساعت پرواز

ا

zamane Fajae

 
توضیحات : ستند زمان فاجعه یا ساعت صفر یک ساعت قبل از فجایع معروف رخ داده مانند حوادث یازده سپتامبر ، فاجعه چرنوبیل ، ترور پاپ ، سقوط شاتل کلمبیا ، دستگیری صدام و … را براساس اطلاعات به دست آمده و اظهارات شاهدین ثانیه به ثانیه نشان میدهد.

 

نام مستند : زمان فاجعه (Zero Hour)

نام این قسمت : آخرین ساعت پرواز

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 50 دقیقه

حجم : 250 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

غروب 11 سپتامبر سال 2001 ؛ FBI برای وارسی دو کیف , با بخش بازرسی فرودگاه لوگان در باستون تماس میگیرد . این 2 ساک از پرواز American Airlines بوئینگ 767 به مقصد لس آنجلس جا مانده بود .
این دو ساک متعلق به محمد عطا ؛ رهبر وقایع هولناک آنروز بود . FBI با بازرسی یکی از ساک ها , اطلاعات جالب توجهی به دست آورد. ویدئو های آموزش پرواز ؛ نسخه کوچکی از قرآن و یک دستنوشته 5 صفحه ای به زبان عربی
این دستنوشته به نوعی یک دفترچه آموزش هواپیما ربایی نیز بود . همچنین حاوی توجیهی بود برای حمله که توسط هماهنگ کنندگان این عملیات نوشته شده بود .
این فیلم جامع ترین و کامل ترین بازسازی از آخرین اتفاقات پرواز شماره 11 است. از ساعت 7:46 صبح هنگامی که عطا وارد هواپیما میشود تا ساعت 8:46 که بوئینگ 767 با برج شمالی مرکز تجارت جهانی برخورد میکند. روایت خیره کننده و جدیدی از ارسال اطلاعات ارزشمند و چگونگی تدارک مهاجمان به دنیای خارج ؛ گام اول در مسیر یک جنگ طولانی …

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *