سفر به جزایر کارائیب با دوبله فارسی – قسمت دوم

ا

safar_be-karaib

 
توضیحات : به مجری محبوب، سر ترور مکدونالد، بپوندید که در جزایر زیبای کارائیب کاوش می‌کنه. در قسمت اول، سر ترور ‘عشق زنگار گرفته’ کوبا، یک کارناوال شلوغ دو روزه در زادگاهش ترینیداد و تجمل شاعرانه جزیره ‘نکر’ سر ریچارد برنسون رو تجربه می‌کنه.
در قسمت دوم سفرش، از دو چهره بسیار متفاوت کارائیب پرده برمی‌داره: بهشت دولتمند باهاماس و جزیره خشونت زده جامائیکا.
در قسمت آخر سر ترور ازجزیره ویران شده مونتسرات دیدن می‌کنه، یکی از پر زرق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌برق‌ترین نقاط دنیا تا اینکه در تابستان ۱۹۹۷ فوران آتشفشان سوزوندش. از مزارع قهوه تا دریاهای بلورین آبی، چشم‌اندازهای خیره‌کننده، موجودات ماقبل تاریخ و رویدادهای فرهنگی نا آشنای بسیار. سر ترور به دیدن ثروتمندان و قدرتمندان، محلی‌های عجیب و غریب و حتی خانواده سلطنی می‌ره و دانش و بینش منحصر‌به‌فردی از زندگی در کارائیب برای ما فراهم می‌کنه.

 

نام مستند : سفر به جزایر کارائیب (The Secret Caribbean)

نام این قسمت : قسمت دوم

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در این قسمت، سه جزیره کارائیبی که با پول تعریف می‌شن کسانی که دارنش و کسانی که هر کاری می‌کنن که به دست بیارنش. ترور به گران‌قیمت‌ترین جزیره خصوصی در کل کارائیب سفر می‌کنه، موشا کی، که مالکش شعبده باز اسرارآمیز، دیوید کاپرفیلد هست. دیوید رازهاش رو به ترور نشون می‌ده از موزه خیره‌کننده هودینی، تا دماغه شنی با شن خالص سفید که فقط ۴ ساعت در روز وسط اقیانوس ظاهر می‌شه و بعد، معروفترین جزیره کارائیب جامائیکا.
ترور دسترسی نادری به زندانی با امنیت بالا در کینگستون پیدا می‌کنه و در اونجا با زنان بریتانیایی جوانی دیدار می‌کنه که به خاطر قاچاق مواد مخدر دوران محکومیتشون رو سپری می‌کنن. خیلی دورتر از جامائیکا، مقصد پایانی ترور در این قسمت جزیره تجملی باربادوس هست که در اونجا با مردی دیدار می‌کنه که گفته می‌شه قسمت اعظم این جزیره رو خریده، سر چارلز ویلیامز خارق‌العاده و خوک دست‌آموزش، هاگی.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *