سیری در تاریخ با دوبله فارسی – جدال در اوکی کرال

ا

Seiri Dar Tarikh

 

توضیحات : سیری در تاریخ برنامه ایی هستش که اسرار و حقایق تاریخی را برملا می کند.

 

نام مستند : سیری در تاریخ

نام این قسمت : جدال در اوکی کرال

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

برنامه سیری در تاریخ نگاهی دارد به زندگی و افسانه «وایات اِرپ». در این برنامه قصد داریم بفهمیم، قهرمانان و تبه‌کاران واقعی رویداد هفت تیر کشی در اوکی کرال چه کسانی هستند؟ پیش از آنکه هالیوود در سال ۱۹۳۰ از او یک اسطوره بسازد، وایات عملاً در تاریخ، سیاهی لشکری بیش نبود. اما فارغ از عرصه هالیوود و در عرصه زندگی او نقشهایی چون قماربازی دوره گرد، مجرمی با سابقه اسب دزدی، دلال محبت، بادی گارد یک میخانه، کلانتر محله و در یک کلام آدمی خوش گذران را ایفا کرد. از داج سیتی گرفته تا تومسون و از گُلد فیلد گرفته تا یوکان، می‌شد او را در مشقت بارترین شهرهای تازه صنتعی شده غرب وحشی یافت. اما تنها به دلیل مقابله یک تنه‌اش با دارو دسته تبهکار کلانتون‌ها در اوکی کورال در شهر تومسون است که چهره‌ای ماندگار از او بجا مانده است.
با رجوع به اسناد دادرسیه پس از حادثه هفت تیرکشی و مصاحبه با کارشناسان خبره‌ای چون استاد حقوق، پروفسور استبان لوبت و نویسنده کتاب «وایات اِرپ، از افسانه تا واقعیت» آلن بارا، برنامه سیری در تاریخ به دقت دود غلیظ به جا مانده از آتش باروت هفت تیرها را کنار میزند تا از نو حقیقت پنهان جدال در اوکی کرال و حتی عواقب خونبار پس از آن را بازسازی نماید. اما وایات اِرپ فارغ از رنگ و لعاب هالیوودیش، کاراکتریست بسیار مرموزو دردسرساز.
با این برنامه همراه شوید تا با هم سفری داشته باشیم به تاریخی ترین منطقه آمریکا یعنی «اوکی کرال» جایی که در آن هیچ چیزش درست نبود.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *