شگفتی های دنیای امروزی با دوبله فارسی – شکلات

ا

Shegeft

 

توضیحات : این مجموعه‌ با موضوع تاریخ فناوری، به بررسی شگفت‌انگیزترین سازه‌های مهندسی و معماری، کشفیات علمی و شگفتی‌های اجتماعی می‌پردازد. این داستان رویاپردازانی است که به رویاهایشان باور داشته و با ابداعات غیرمعمولشان، بر جو رایج زمانه پیروز می‌شوند.

 

نام مستند : شگفتی های دنیای امروزی

نام این قسمت :

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

ما سالیانه میلیاردها پوند از آن را می‌خوریم. باستانیان را سیر می‌کرده. امپراتوری‌های مدرن امروزی را به‌وجود آورده. از زمین‌های استوایی گرفته تا کارخانجات معروف و از انواع بون بون گرفته تا خرگوشی، پادز و لیوان‌های کرۀ بادامی. در قلب این صنعت عظیم، یک دانۀ جادویی انرژی‌زا، مقوی و شفابخش وجود دارد.
به برنامۀ شگفتی‌های امروزی با موضوع شکلات توجه فرمایید. تختۀ شکلات، بستنی، بیسکویت، کیک، آبنبات، سانتا، شکلات قلبی، خرگوشی، تخم مرغی، تو خالی، پر شده، گرم، سرد، جامد، مایع، پودر. شکلات، انواع مختلفی دارد و طرفدارانش از گروه‌های سنی متفاوتی هستند. فروش سالیانه‌اش درایالات متحده، به بیش از ۱۶ میلیارد دلارمی‌رسد. این رقم در سطح جهان، ۷۵ میلیارد می‌باشد. یک آمریکایی بطور متوسط، ۱۲پوند شکلات در سال مصرف می‌کند. مردم شیرینی دوست سوئیس، نفری ۲۲ پوند در سال مصرف می‌کنند. میلیون‌ها نفر در امرتولید شکلات دخالت دارند، تا میلیون‌ها فرد دیگر بتوانند عطش خود را فرو بنشانند. یکی از شرکت‌هایی که سرمایه‌اش را روی این محصول متمرکز ساخته، شرکت مارس، یعنی تولید کننده ام.اند.ام می‌باشد
 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *