عجایب هفتگانه چین با دوبله فارسی – شهر ممنوعه

ا

haft_shegefti-chin

 
توضیحات : چین مکان‌های دیدنی بی‌ شماری دارد که شاید انتخاب تنها برخی از آنها برای گشت و گذار در یک سفر، کاری مشکل باشد. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که تمام کشوری این چنین پهناور را در سفری 1 یا 2 هفته‌ای بگردید و همه مکان‌های دیدنی و تاریخی‌اش را ببینید. بلکه با این زمان محدودی که برای سفر دارید و با توجه به ارزش آن، باید با برنامه‌ریزی دقیق مکان‌های مورد نظر را انتخاب کنید و از قبل به فکر استفاده بهینه از روزها و حتی ساعت‌های این سفر باشید.
چین سرزمینی است که با ورود به آن احساس خواهید کرد گنجینه‌ای بیکران به دست آورده‌اید. شاید به این دلیل چنین حسی به فرد دست می‌دهد که چین سرزمینی پهناور و جذاب است که تاریخی غنی، جالب و ارزشمند دارد

در این مستند هقت تا از سازه های باستانی که جزو عجیب ترین و در عین حال تاریخی ترین و زیباترین مناطق گردشگری این کشور به حساب میان رو به شما نشان میدهیم

 

نام مستند : عجایب هفتگانه چین (Seven Wonders of The China)

نام این قسمت : شهر ممنوعه

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 25 دقیقه

حجم : 110 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

این جا بزرگترین کاخ باستانی در جهان است . این کاخ به مدت پانصد سال نماد قدرت سیاسی در چین و موضوع افسانه ها و اسطوره ها و فیلم های هالیوودی است.
این جا مرکز یک امپراطوری پر رمز و راز بوده است . اکنون دروازه های تحسین برانگیز آن به روی جهانیان باز و تبدیل به یکی از پر بازدیدترین مناطق گردشگری دنیا شده است. شهر ممنوعه یکی از عجایب 7 گانه چین است.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *