علم به زبان ساده با دوبله فارسی – ماجراجویی

ا

http://www.mndl.ir/wp-content/uploads/Elm-Bezabane-Sadeh.png

 

توضیحات : در این برنامه ابتدا شما را با واقعیت مختلط آشنا می‌کنیم. اختراعات و ابداعاتی رو نشونتون میدیم که ظرف بیست و پنج سال آینده میتونن بدنمون رو کاملا بازسازی کنن، از جراحی پلاستیک حرف نمیزنیم. پروتئینی که در یه توتِ معجزه ‮گر هست میتونه کاری کنه غذاهامون از همیشه شیرینتر و بهتر بشن. ما به شما اختراعات خارق­ العاده و دستگاه­ هایی اعجاب­ انگیز را نشان می­دهیم که سربازان را هشیارتر، قوی­تر و سریعتر کردند. با استفاده از فناوری‌ها و علوم جدید، روش‌های حفظ امنیت شهروندان، در حال دگرگونی است در آینده شیوه ارتباطی ما با یکدیگر ابعاد جدیدی را تجربه خواهد کرد. در آینده هر روز صبح قطره‌ای از خون‌تون رو روی یک تراشه‌ی دی.ان.اِی می‌گذارید و اون تراشه در کل بدن‌تون به دنبال انواع و اقسام بیماری‌ها می‌گرده. دوست دارید تا ابد زندگی کنید؟ آینده ­ی نامیرایی پیشرفت­ه ایی را بررسی می­کند که طول عمر زندگی­مان را به مراتب افزایش می­دهد. جواب همه این سوالات و بیشتر در برنامه علم به زبان ساده.

 

نام مستند : علم به زبان ساده

نام قسمت : ماجراجویی

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 190 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

آن یک ماشین پرنده است یا یک هواپیمای سواری؟

آن یک پرنده است یا یک هواپیما یا یک مرد بالدار؟

در عرض پنج سال آینده، رویاهایی درباره پرواز و دریا تبدیل به تفریحاتی روزمره می‌شوند. با پوشیدن مایویی بیومیمتیک به سرعت و راحتی یک دلفین شنا کنید. بدون چتر نجات از هلیکوپتر بیرون بپرید ومانند یک عقاب در آسمان‌ها اوج بگیرید. ماجراجویی‌های خود را به کشورهای دیگر برده و با هر زبان و گویشی ارتباط برقرار کنید. فقط به یک گوشی هوشمند نیاز دارید.
خلاق‌ترین ذهن‌های دنیا در حال انجام سفری‌اند تا بتوانند آینده ماجراجویی را کشف کنند. یک ماشین پرنده است یا یک هواپیمای سواری؟ در عرض ۵ سال آینده، خواهیم توانست مانند پرندگان در آسمان جولان بدهیم، به راحتی دلفین‌ها شنا کنیم و بدون باز کردن حتی یک دیکشنری به صدها زبان صحبت کنیم. ماجراجویی‌های غایی که انتظارمان را می‌کشند

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *