ناگفته های تاریخ با دوبله فارسی – عاقبت گلن میلر

ا

Shegeft

 

توضیحات : آیا مردگان می‌توانند داستان خودشان را شرح دهند. رازهای بسیاری در خاک دفن شده‌اند و این برنامه جواب بسیاری از سوال‌های سر پوشیده قرن بیستم را می‌دهد و راز هایی از تاریخ که تاکنون پوشیده مانده‌اند را کشف می‌کند.

 

نام مستند : ناگفته های تاریخ

نام این قسمت : عاقبت گلن میلر

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

گلن میلر رهبر ارکستر آمریکایی و استاد سبک سویینگ بود. از موسیقی وی برای ساختن آهنگ آغاز جنگ جهانی دوم استفاده شد. اما آهنگ‌های کلاسیک او مانند ” این د مود” و ” مونلایت سرناد” عمر بیشتری از او داشتند. او در سن ۴۰ سالگی در سانحه هوایی مرموزی درگذشت. در سال ۱۹۴۲، میلر ارکستر خود را منحل کرد و به خیل عظیمی از جوانان آمریکایی که به ارتش می پیوستند، ملحق شد. او به‌عنوان فرمانده انتخاب شد و به او دستور داده شد تا یک ارکستر ۴۲ نفره جدید را برای سرگرم کردن کارکنان ارتش شکل دهد.
با آزادی پاریس در سال ۱۹۴۴، یک سری از کنسرت‌های گلن میلر در برنامه قرار گرفت. برای میلر، که در یک ییلاق انگلیسی مستقر بود، پاریس تنها یک پرواز کوتاه از روی کانال آبی بود. اما در ۱۵ دسامبر، او از پایگاه هوایی تویین وود با یک هواپیمای نورسمن سبک در شرایط آب و هوایی نامناسبی پرواز کرد و پس از آن دیگر دیده نشد. هیچ لاشه هواپیمایی پیدا نشد و هیچ دلیل قابل قبولی ارائه نشد. تناقضات در روایت پذیرفته شده از مرگ میلر شک­‌هایی را در رابطه با مخفی کاری‌­های ارتش به وجود می‌آورد. آیا هواپیمای میلر واقعا از کار افتاد؟ یا دلیل گمراه‌کننده دیگری برای ناپدید شدن وی وجود داشت؟
این برنامه فرضیات گوناگونی که این معما را در بر می­گیرد و با استفاده از گرافیک‌­های کامپیوتری امتحان کرده و آخرین پرواز نورسمن را از نو روایت می‌کند.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *