پرونده های مرموز با دوبله فارسی – اسرار جعبه سیاه

ا

Parvandehaye Marmuz

 

توضیحات : در این مجموعه حقایق و افسانه‌های مربوط به مشاهدات بشقاب‌پرنده در هر گوشه از جهان را بررسی میکنیم. در مدارک و گزارش‌های شاهدان عینی کنکاش کرده و راز آنچه اتفاق‌ افتاده یا آنچه اتفاق نیفتاده را کاوش میکنیم. درمیابیم چرا بسیاری از مردم در سرتاسر جهان باور دارند که ما همسایگانی داریم که گاهی به ما سر میزنند. ‘اسرار جعبه سیاه’ و ‘مثلث برمودا در اقیانوس آرام’ هم قسمتهایی از این مجموعه هستند که تماشای آنها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

نام مستند : پرونده های مرموز

نام این قسمت : اسرار جعبه سیاه

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

کیفیت : 576p ( عالی )

فرمت : MKV

حجم : 220 مگابایت

 

خلاصه داستان این قسمت
 

این برنامه برای اولین بار، بسیاری از مکالمات ضبط ‌شده‌ی درون کابین‌های خلبان و برج‌های مراقبت و گزارش‌های مشاهده‌ی اجسام پرنده‌ی ناشناس توسط خلبان‌ها و فضانوردان را در معرض دید شما قرار می‌دهد. از جمله چیزهایی که در این برنامه خواهید دید باید به گزارش مفصل یکی از اولین گزارش‌های خلبان‌ها، یعنی مورد آرنولد در سال ۱۹۴۷، مکالمات ضبط‌ شده‌ی اخیر بر فراز نیوانگلند و تگزاس، و نوارهای صوتی و ویدیوهای ضبط‌ شده‌ی ناسا در سال ۲۰۰۵، اشاره کرد.
این برنامه‌ی ویژه با خلبان‌ها، شاهدان و کارشناسان متعددی از جمله جوزف نگی از دانشگاه یو.سی.ال.ای، اد اسنر بازیگر و خلبان و پژوهشگر بشقاب‌پرنده، دن برلینر، مصاحبه می‌کند.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *