پرونده های مرموز با دوبله فارسی – اشیای پرنده ناشناس در کانادا

ا

Parvandehaye Marmuz

 

توضیحات : در این مجموعه حقایق و افسانه‌های مربوط به مشاهدات بشقاب‌پرنده در هر گوشه از جهان را بررسی میکنیم. در مدارک و گزارش‌های شاهدان عینی کنکاش کرده و راز آنچه اتفاق‌ افتاده یا آنچه اتفاق نیفتاده را کاوش میکنیم. درمیابیم چرا بسیاری از مردم در سرتاسر جهان باور دارند که ما همسایگانی داریم که گاهی به ما سر میزنند. ‘اسرار جعبه سیاه’ و ‘مثلث برمودا در اقیانوس آرام’ هم قسمتهایی از این مجموعه هستند که تماشای آنها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

نام مستند : پرونده های مرموز

نام این قسمت : اشیای پرنده ناشناس در کانادا

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

کیفیت : 576p ( عالی )

فرمت : MKV

حجم : 220 مگابایت

 

خلاصه داستان این قسمت
 

روزول مشهورترین پرونده‌ی مشاهده‌ی اجسام پرنده‌ی ناشناس در تاریخ آمریکا است و معتقدان به بشقاب‌پرنده‌ها را واداشته تا با پشتکار به دنبال یافتن سرنخ‌های کلیدی‌ای بگردند که احتمالاً در یکی از آرشیوهای سری دولت آمریکا پنهان شده است. ولی آیا ممکن است یک مورد مشاهده‌ی اجسام پرنده‌ی ناشناس با اسنادی غیر قابل انکار، در کانادا در دسترس علاقه‌مندان باشد؟

در شب چهارم اکتبر ۱۹۶۴ و در شهر دورافتاده‌ی شگ هاربر نووا اسکاتیا، دهها شاهد عینی، خلبان‌های یک هواپیمای مسافربری، ماهیگیران، نوجوان‌ها و افسران پلیس، چیزی را می‌بینند که به نظر، سفینه‌‌ای فرازمینی می‌آید که بر فراز سطح آب، حرکت می‌کند. برخی ادعا می‌کنند که شاهد فرو افتادن آن جسم در آب‌های ساحلی بوده و حتی صدای آن را شنیده‌اند. مسئولان دولت کانادا، نیروی دریایی، گارد ساحلی و پلیس را به محل اعزام کرده و پس از انجام یک تحقیق کامل دولتی ادعا می‌کنند هیچ نشانه‌ای از فعالیت‌های مشکوک پیدا نکرده‌اند. ولی آیا دولت از آنچه می‌گوید، بیشتر می‌داند؟
سوال‌های جذابی از این دست، دو محقق بشقاب‌پرنده را وامی‌دارد که خود دست به کار تحقیق شوند. آنها در حین تحقیق با اسنادی مواجه می‌شوند که ثابت می‌کند این پرونده هرگز نباید بسته می‌شده است.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *