پرونده های مرموز با دوبله فارسی – پس از ماجرای رازول

ا

Parvandehaye Marmuz

 

توضیحات : در این مجموعه حقایق و افسانه‌های مربوط به مشاهدات بشقاب‌پرنده در هر گوشه از جهان را بررسی میکنیم. در مدارک و گزارش‌های شاهدان عینی کنکاش کرده و راز آنچه اتفاق‌ افتاده یا آنچه اتفاق نیفتاده را کاوش میکنیم. درمیابیم چرا بسیاری از مردم در سرتاسر جهان باور دارند که ما همسایگانی داریم که گاهی به ما سر میزنند. ‘اسرار جعبه سیاه’ و ‘مثلث برمودا در اقیانوس آرام’ هم قسمتهایی از این مجموعه هستند که تماشای آنها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

نام مستند : پرونده های مرموز

نام این قسمت : پس از ماجرای رازول

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

کیفیت : 576p ( عالی )

فرمت : MKV

حجم : 220 مگابایت

 

خلاصه داستان این قسمت
 

با تماشای این برنامه با پیامدها و واکنش‌های مختلف پس از ماجرای رازول آشنا می‌شوید، ماجرایی که به اعتقاد بسیاری دربرگیرنده‌ سقوط فضاپیمایی بیگانه در نیومکزیکو بوده‌است. در این برنامه، احتمال تاثیر کمک موجودات بیگانه در پیشرفت فناوری‌هایی همچون لیزر، فایبر آپتیک، مدارهای مجتمع، بافت‌های فوق‌العاده مستحکم و دید در شب را براساس کتاب «پس از ماجرای رازول» نوشته‌ی سرهنگ دوم فیلیپ جی کورسو و ویلیام بایرنز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کورسو ادعا می‌کند که اولین برخوردش با بیگانگان، در ژوئیه‌ی سال ۱۹۷۴ در یکی از ماموریت‌های گشت‌زنی شبانه در پایگاه فورت‌رایلی در کانزاس روی داده و با مشاهده‌ی اجساد ای.بی.ای (گونه‌های زیستی فرازمینی) داخل تعدادی جعبه، همراه بوده‌است. وظایف او در سال ۱۹۶۱ به عنوان سرپرست قسمت تکنولوژی‌های بیگانه در بخش تحقیق‌وتوسعه‌ ارتش، شامل تحلیل فناوری‌های بیگانه‌ی مربوط به ماجرای رازول و مهندسی معکوس محصولات فرازمینی بدست آمده جهت فراهم آوردن امکان به کارگیری آن‌ها در حوزه‌های عمومی فناوری آمریکا بوده است.

علاوه‌براین، پای صحبت‌های بسیاری از دانشمندان فعال در آن دوران نیز خواهیم نشست که بروز چنین پیشرفت‌هایی را نه در نتیجه‌ی تماس با بیگانگان، بلکه ناشی از سخت‌کوشی‌ بشر می‌دانند.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *