گانگستر ها با زیرنویس فارسی – قسمت چهاردهم

ا

gangesterha

 
توضیحات : گانگستر‌ها برنامه‌ایست که به ظهور و سقوط برخی از نابکار‌ترین تبهکارانی می‌پردازد که تا به حال به وسیله دولت آمریکا به دست قانون سپرده شده‌اند. بزرگ‌ترین و جنایتکار‌ترین گانگستر‌ها، تبهکاران افسانه‌ای خیابان‌ها، بدنام‌ترین سردسته‌های گروه‌ها و بی‌رحم‌ترین آدم کش‌هایی که تا به حال قانون با آن‌ها برخورد کرده، در این مجموعه بررسی می‌شوند. در این برنامه از فیلم صحنه‌های بسیار کمیاب و حقیقی استفاده شده است. مصاحبه‌ با افسران پلیس و کاراگاهانی که پیشرفت شغلی خود را مدیون ردیابی و دستگیری این جنایتکاران می‌دانند بخش جالب دیگری از این برنامه تلویزیونی‌ست. این مجموعه چهره این گانگسترها و حقایق انکارناپذیری که مدت‌ها دست نیافتنی بودند را برای ما آشکار می‌کند.

 

نام مستند : گانگستر ها (Gangsters: America’s Most Evil)

نام این قسمت : قسمت چهاردهم

زبان : انگلیسی (زیرنویس فارسی)

زمان : 45 دقیقه

حجم : 210 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در این قسمت از برنامه‌ی «گانگسترها» به بررسی «روبن، داک، کاوازوس» می‌پردازیم. او رییس کلوب موتورسیکلت «مغول‌ها» (Mongols Motorcycle Club)، بود و هنگامی که در سال ۲۰۰۲ بین این کلوب و کلوب موتورسیکلت «هلز انجلز» (Hells Angels)، مشکلاتی به‌وجود آمد، او در بین مردم مشهور شد.

در دوران فرمانروایی «داک» به عنوان رییس کلوب مغول، او اعضای گروه را با استخدام آدم کش‌های خیابانی، وابسته به مافیای مکزیک گسترش داد. ماموران فدرال در آمریکا گفته‌اند که هدف «داک» این بوده که با تسلط بر «هلز انجلز»، یک باند جنایتکار مخوف تشکیل دهد که در قاچاق مواد مخدر، قتل و ایجاد رعب و وحشت نقش دارند.

اما این‌چنین دنبال قدرت بودن، تبعاتی هم دارد؛ در زمانی که او مشغول به این کار بود اداره‌ی اجرای قانون درمورد الکل، تنباکو، سلاح و مواد منفجره « ATF » با به‌دست آوردن مدارکی بر علیه آن‌ها اعلام جرم کرد.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/NCJHp
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 9 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *