دختران اسکیت بورد افغانستان با زیرنویس فارسی


 

توضیحات : برخی از دختران جوان در افغانستان قادر نیستند در فعالیت های ورزشی شرکت کنند. فرهنگ و مذهب، همراه با عوامل دیگری امنیت و سال ها جنگ منجر به محدود شدن فرصت های ورزشی و تفریحی برای زنان و دختران، بخصوص در محل های فقیرتر، شده است.

اما نسل جوان دختران افغانی باور دارند قادر به انجام هرکاری هستند. یادگیری اسکیت بورد در منطقه جنگی ماجرای این مستند است،. سازمان غیرانتفاعی که در سال 2007 در (کابل) شروع بکار کرد و تبدیل به مدرسه عالی چند ملیتی شد. (اسکیتستان) بر روی جذب دختران از محله های فقرنشین تمرکز دارد که نه تنها به آنها اسکیت کردن را بیاموزد، بلکه به آموزش آنها کمک کند تا بتوانند به مدارس دولت بپیوندند، یا به آن بازگردند.
در طول سال تحصیلی، دختران همراه با لذت بردن از اسکیت کردن گرما و الهام از زنانی که به آنها آموزش می دهند، رشد می کنند و قدرتمند می شوند. برای دختران در فیلم ما، فرصت اسکیت کردن یه تجربه منحصربفرد را بوجود می آورد، برای مبارزه، بازی، یادگیری نقاط قوتشان، و بدست آوردن شجاعت و مهارت های زندگی که کلاس از اسکیت بورد فراتر می رود و به دختران در شکوفا شدن و تطابق یافتن با فرصت های تغییر جدیدی که در اختیارشان قرار می گیرد، کمک می کند.

 

نام مستند : دختران اسکیت بورد افغانستان
نام انگلیسی : Learning to Skateboard in a Warzone
تعداد قسمت : تک قسمتی
زبان : فارسی دری (با زیرنویس فارسی)

زمان : 38 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 242 – 456 مگابایت

فرمت : Mp4

 

تماشای بخشی از این مستند (کلیک کنید)
 
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 3 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *