در مرز طلاق با دوبله فارسی – قسمت 1

ا

dar-marze-talagh

 

توضیحات : حفظ زندگی مشترک کار آسانی نیست و حدود نیمی از ازدواج‌ها به طلاق منتهی می‌شوند. تصمیم گیری برای حفظ کردن یا نکردن زندگی مشترکی که با مشکلات فراوان همراه است، تصمیم دشوار و بزرگی است که بسیاری از زوج‌ها برای سالیان سال با آن دست به گریبان هستند و در اغلب موارد پایان دادن به آن سال‌های زیادی به طول می‌انجامد.

این برنامه‌ی واقعی تلاشی است برای نشان دادن برخی از راه‌های حفظ زندگی مشترک. دو زوج حقیقی را که در آستانه‌ی طلاق قرار دارند، به مدت ۷۲ ساعت با هم به دور از «تمدن» تنها گذاشته می‌شوند؛ تنهای تنها بدون بچه‌ها، اینترنت و تلفن و از آن‌ها خواسته می‌شود تا بر روی چیزی که واقعا اهمیت دارد، یعنی خودشان متمرکز باشند. به محض اینکه آن‌ها در این شرایط قرار گرفتند، به طرزی باورنکردنی در مسیر درمان قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا با عمیق‌ترین مشکلات خودشان مواجه شوند. البته در این ارتباط برای این زوج‌ها انجام برخی تمرین‌ها ضروری است؛ تمریناتی که توسط کار‌شناس و تراپیست برنامه طراحی شده تا آن‌ها به قلب ماهیت آن چیزی که رابطه‌شان را تهدید می‌کند پی‌ببرند.

همزمان با گذشت زمان، آن‌ها به لحظه‌های حساس نزدیک‌تر می‌شوند و هر کدام از زوج‌ها باید تصمیم بگیرند که پس از بازگشت دوباره به دنیای واقعی متمدن آیا می‌خواهند به زندگی مشترک ادامه دهند یا از همدیگر جدا خواهند شد.

 

نام مستند : در مرز طلاق (Surviving Marriage)
نام این قسمت :قسمت اول
زبان : دوبله فارسی
زمان : 40 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 240 – 474 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
«جاش» و «آلتنا» پس از گذشت ۱۸ سال از ازدواج‌شان و با داشتن سه فرزند حالا در آستانه‌ی طلاق قرار دارند. آن‌ها در آخرین تلاش خودشان برای نجات رابطه و زندگی مشترک تصمیم گرفتند در یک «ازدواج درمانی» ویژه شرکت کنند.

آن‌ها در جزیره‌ای در اقیانوس آرام جنوبی به دور از خانه و وسایل رفاهی باید برای خودشان پناهگاه بسازند و برای خوردن غذا شکار کنند. آن‌ها به این ترتیب در حال طی یک دوره‌ی درمانی برای کار کردن بر روی مشکلات خودشان هستند.

«جاش» معتقد است که به خاطر اینکه آن‌ها در سن جوانی پدر و مادر شدند، او نتوانسته در زندگی به خواسته‌ها و رویا‌هایش دست پیدا کند و به این خاطر «آلتنا» را سرزنش می‌کند.

«آلتنا» هم از ابتدای ازدواج‌شان تحت کنترل «جاش» قرار داشته و حالا آماده است که در بیرون از رابطه‌شان استقلال بیشتری داشته باشد و بتواند آزادانه برای خودش تصمیم گیری کند.

آن‌ها باید بتوانند در این شرایط سخت با کمک همدیگر زنده بمانند تا بتوانند رابطه‌شان را نجات دهند.

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
http://www.namasha.com/v/nuVjnsMj
 
http://www.namasha.com/v/xslDJJ9h
 
http://www.aparat.com/v/NBsCJ
 
http://www.aparat.com/v/bYZEA
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 7 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *