دهه شصت , دوران تحول با زیرنویس فارسی – زمان تحول فرا رسیده

ا

dahe60

 

توضیحات : در تاریخ آمریکا، هر دهه به تنهایی تاریخ این کشور را باز تعریف می‌کند و تاثیرات و نشانه‌های خودش را برجا می‌گذارد. اما در این میان در تاریخ آمریکا دهه‌ های کمی بوده‌اند که مانند دهه‌ شصت تاثیرگذار بوده باشند. مجموعه اتفاقاتی که در آن ده سال پرآشوب در آمریکا افتاد به قدری عمیق و تاثیرگذار بودند که احتمالا یک شهروند سال ۱۹۶۰ در سال ۱۹۶۹ نمی‌توانست آمریکا را بازبشناسد.

در هر جزئی از این تغییر و تحول، تلویزیون ما را قادر کرده تا تغییرات این دهه را درک کنیم و اکنون هم از همین طریق است که می‌توانیم این دهه را تجربه و حس کنیم.

در این برنامه با استفاده از تصاویر و فیلم‌های آرشیوی مربوط به آن دوران به زیر پوست این دهه می‌رویم. در روایت این برنامه ترتیب زمانی اتفاق‌ها و رویداد‌ها را حفظ می‌کنیم اما به طور خلاصه مجموع تحولات این دوران را به ده رده تقسیم بندی می‌کنیم:

در این برنامه می‌خواهیم با توجه به حوادث مختلفی که در این دهه اتفاق افتاد و انسان‌های تاثیرگذاری که در آن دوران زندگی می‌کردند، آن دهه را به شکلی که هم سرگرم کننده باشد و هم روشنگر، بازسازی کنیم. این برنامه تنها به بررسی دانسته‌ها نمی‌پردازد بلکه نادانسته‌ها را می‌کاود.

 

نام مستند : دهه شصت , دوران تحول (The Sixties)
نام این قسمت :زمان تحول فرا رسیده
زبان : دوبله فارسی
زمان : 40 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 284 – 483 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

دهه شصت سرآغاز بسیاری از جنبش‌های مختلف اجتماعی و سیاسی بود که تاثیرات‌شان تا امروز هم‌چنان باقی است.

در قسمت ماقبل آخر این مجموعه به بررسی جنبش‌های زنان، محیط زیست، محافظه‌کاران و هم‌جنس‌گرایان خواهیم پرداخت.

در این قسمت هم‌چنین به بررسی مواردی خواهیم پرداخت مانند: کتاب بهار خاموش نوشته راشل کارسون، رمز و راز زنانه نوشته بتی فریدان، شورش‌های استون وال، جنبش دانشجویی و مفهوم «چپ مدرن».

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/sNkn2
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *