سرقت آثار هنری با دوبله فارسی – سارقین آرامگاه تیفانی

ا

srghate-asare-honari

 
توضیحات : با این برنامه همراه شوید تا ببینید سارقان چگونه با ارزشترین و غیر ممکنترین سرقت‌ های هنری را تحقّق می بخشند.

 

نام مستند :سرقت آثار هنری
نام این قسمت : سارقین آرامگاه تیفانی

زبان : دوبله فارسی

زمان : 50 دقیقه

حجم : 270 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در سال ۱۹۹۳، در یک گورستان در نیویورک، در شبی مهتابی، پیکرهای سایه واری وارد یک مقبره مجلل خانوادگی شده و پنجره ای منقوش از آثار لویز کامفورت تیفانی را به سرقت می برند که بهای آن بیشتر از نیم میلیون پوند تخمین زده شده بود. آنها اثر انگشت و یا سرنخ دیگری از خود بر جای نمی گذارند. ۵ سال بعد طی اتفاقی عجیب، یک مامور اف بی آی که مشغول رسیدگی به پرونده های جرایم مرتبط با اتومبیل است، هنگام به کارگیری یک خبرچین به سرنخی برخورد می کند.
مارتی فین، مامور مخفی که برای اولین بار در مورد این پرونده جلوی دوربین سخن می گوید، برای نفوذ به گروه سارقان مقبره که توسط آنتونی کاساماسیما هدایت می شده فرستاده می شود. کاساماسیما که از دبیرستان اخراج شده بود و سابقا در گورستان کار می کرده، هنگام مطالعه کتاب های آلاستیر دانکن، کارشناس ارشد، علاقه شدیدی به پنجره های تیفانی پیدا کرده بود. به طور هم زمان، دانکن نیز از مشاوران اف بی آی در جرایم هنری است، ولی قبل از آنکه اف بی آی بتواند درباره این سرقت با او تماس بگیرد، کاساماسیما مسئله حیرت انگیزی را آشکار می کند. او ادعا می کند که آلاستیر دانکن مشتری خرید پنجره های مسروقه است.
اف بی آی این دو مجرم را در مقابل هم قرار داده تا متخصص پنجره های تیفانی را وادار به قبول جرم خود کند. این حیله با ملاقات های پر تنشی که توسط اف بی آی استراق سمع می شد، نتیجه می دهد. دانکن به بیش از ۲ سال زندان محکوم می شود. کاساماسیما بخاطر همکاری با اف بی آی بخشیده می شود، ولی به شرط اینکه از گورستان ها فاصله بگیرد.
 
 
تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 

http://www.aparat.com/v/prdEj
 

 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *