سریال زوال کندی ها با دوبله فارسی

ا

 

توضیحات : یک مجموعه تلویزیونی بی نظیر درباره‌ی سرنوشت خانواده‌ی «کندی» پس از ترور «جان اف کندی»
برای امریکایی‌ها که کشوری جمهوری دارند، خانواده‌ی «کندی» مانند خانواده‌ی سلطنتی بود. اما این خانواده پس از ترور «جان اف کندی» با مشکلات و فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شد. «ژاکلین کندی» پس از ترور همسرش، («جک») کندی سی‌و‌پنجمین پرزیدنت آمریکا و پس از آن، قتل برادر همسرش، «رابرت اف» («بابی») کندی، شرایط دشوار و متزلزلی را می‌گذراند. اما او پس از ازدواج با یکی از اشراف یونان به نام «اوناسیس» شرایط باثبات‌تر و امن‌تری برای خود و بچه‌‌هایش ایجاد می‌کند.
اگرچه ازدواج مجدد «ژاکلین» باعث خشم و ناراحتی بسیاری از آمریکاییان شد اما او برای حفظ زندگی خود و بچه‌هایش مجبور به آن بود. علاوه بر این ژاکلین در ان دوران تلاش می‌کرد تا با تکیه بر استعدادهای خودش در زندگی‌اش پیشرفت کند؛ موضوعی که اگر «جان اف کندی» زنده می بود هرگز اتفاق نمی افتاد؛ همانطور که تا پیش از مرگ نابهنگامش در سن ۶۴ سالگی این شرایط برای «ژاکلین» ایجاد نشده بود. کشمکش‌های «ژاکلین» با پسرش، «جان اف کندی جونیور» و مجموع شرایط و عوامل تاثیرگذار پس از مرگ «جک»، عصری را برای خانواده «کندی» رقم زد که به اصطلاح آن را «پس از کملوت» نامیده‌اند.
از طرف دیگر سناتور «تد کندی»، عضو دیگر این خانواده تلاش می‌کرد تا بتواند پس از مرگ برادرش، نقش او را ایفا کند، اما او در نهایت با طی کردن سیر قهقرایی به معتاد به الکل می‌شود و در نهایت پس از اینکه هنگام رانندگی تصادف می‌کند، سرنوشت او هم تغییر می‌کند؛ حادثه‌ی تصادف اتوموبیل «تد کندی» در «چاتاکوییدیک» که منجر به مرگ یک دختر جوان شد، تا به حال در هیچ مجموعه‌ی دیگر تلویزیونی به تصویر کشیده نشده است.

 
نام سریال : زوال کندی ها
نام انگلیسی : The Kennedys After Camelot
تعداد : 4 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 286 – 536 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
بخشی از این سریال رو در آپارات مشاهده کنید
 

https://www.aparat.com/v/G2y0p
 
https://www.aparat.com/v/Q10or
 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 


  • 5 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *